آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

یک همراه تیم مذاکره‌کننده ایران بازنشسته شد



 

محمد امیری، عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و مدیرکل امور پادمان‌ سازمان انرژی اتمی بازنشسته شد.

به گزارش ایسنا، محمد امیری کارشناس فنی و مدیرکل پادمان سازمان انرژی اتمی که در دولت روحانی نیز تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را همراهی می‌کرد پس از سی سال خدمت بازنشسته شد.

در همین رابطه بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه با تایید این مطلب به خبرنگار ایسنا گفت: آقای امیری از دو سال پیش درخواست بازنشستگی کرده بودند که به دلیل تداوم مذاکرات و نیاز به ایشان از وی خواسته شده بود که مذاکرات را در سطح فنی و سیاسی همراهی کنند.

کمالوندی با اشاره به تجربه و دانش محمد امیری خاطرنشان کرد که در صورت نیاز و ضرورت از وی برای حضور در مذاکرات درخواست خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پژمان رحیمیان، مدیرکل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی و تعدادی دیگر از کارشناسان این سازمان از این پس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان را در مذاکرات در بخش‌های فنی، حقوقی و کارشناسی همراهی می‌کنند.

محمد امیری شهریور سال جاری به طور رسمی بازنشسته شد. وی در کارنامه فعالیت 30 ساله خود مدیریت پروژه‌های یو سی اف اصفهان و آب سنگین اراک، مدیرکل پادمان نطنز، مدیرکل امور پادمان‌، مدیرکل امور ایمنی را داشته است.

 

اخبار,اخبارسیاسی,محمد امیری

عکس یادگاری تیم مذاکره‌کننده ایران در ژنو. محمد امیری دومین نفر از سمت چپ

امیری که از کارشناسان و مدیران با سابقه سازمان انرژی اتمی است، از ابتدای بحث هسته‌ای در شورای حکام در تیم کارشناسان فنی سازمان انرژی اتمی ایران برای حل و فصل سوالات و موضوعات مطرح میان ایران و آژانس درباره برنامه هسته‌ای کشور حضور داشته است. پیشینه حضور وی در مذاکرات سیاسی و همراهی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به دولت حسن روحانی باز می‌گردد.


  اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------