اظهارات مطهری در حاشيه راهپيمايي امروز



اخبار,اخبارسیاسی,علی  مطهری

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اظهارات اخیر رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای کمکی به تیم مذاکره کننده بود اظهار کرد: رهبری تاکید دارد که تکلیف مذاکرات یک جا معلوم شود.

علی مطهری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مذاکرات دو مرحله‌ای شود آمریکا بهانه‌ای خواهد آورد و به مذاکرات آسیب می‌زند، برنامه تیم مذاکره کنده هم همین بوده که توافق یک مرحله ای باشد و تحریم‌ها یک جا برداشته شود. وی در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات هم جنبه حقوقی و هم جنبه فنی دارد خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان اجازه ندادند مثل مسئله فلسطین، موشک های بالستیک و حقوق بشر وارد مذاکره شود.

مطهری همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد کاهش قیمت نفت خاطر نشان کرد: این کاهش صرفا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران نبود و عوامل مختلفی در آن دخیل است، به هر حال این کاهش قیمت نفت فرصتی برای کشورما است که به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کرده و بودجه را بدون نفت ببندیم. این نماینده مجلس در پایان در مورد حضور مردم در صحنه گفت: حضور مردم در صحنه در تصمیمات دشمنان موثر است، آنها باید احساس کنند مردم پشتیبان مسئولان هستند.
 
اخبار سیاسی  -  ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------