آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

ادعاهای جدید با هدف تاثیرگذاری بر مذاکرات است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,تحریم های  ایران

رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: انتشار گزارشی مبتنی بر ادعای فعالیت‌های ساخت و ساز جدید در سایت پارچین واهی است و این اخبار واقعیت ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین وحید احمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در خصوص گزارش «موسسه علوم امنیت بین الملل» مبنی بر ادعای فعالیت‌های ساخت و ساز جدید در سایت پارچین گفت: این گزارش در راستای سیاست تعریف شده غربی‌ها تهیه شده که دائما به دنبال طرح مسائل غیر واقعی هستند تا با این گونه مسائل به ملت‌ها فشار وارد کنند.

وی افزود: غربی‌ها با داشتن برنامه‌ای چنین مسائلی را در مقاطع خاص و با استناد به یکسری منابع جعلی مطرح می‌کنند. متاسفانه در این بین آژانس نیز نشان داده که به دلیل عدم برخورداری از استقلال به بررسی این ادعاهای واهی ورود پیدا می‌کند. اخباری که واقعیت ندارد و تنها حیثیت آژانس به عنوان مرکزی فنی و حقوقی را خدشه‌دار می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این گزارش برای تحت تاثیرقراردادن مذاکرات و فشار به جمهوری اسلامی تهیه شده است گفت: آن‌ها این گزارش را برای انحراف افکار عمومی در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 تهیه کرده‌اند چون با طرح این موضوعات می‌خواهند در خصوص مذاکرات فضاسازی کنند.

احمدی توضیح دادند: آن‌ها به دنبال این هستند که اگر چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسید با طرح مسائل واهی این چنینی ذهنیت را به سمت جمهوری اسلامی این گونه سوق دهد که ایران به اصطلاحشان روند غیر شفافی را در موضوع هسته‌ای دنبال می‌کند و به همین دلیل مذاکرات به نتیجه نرسیده است.


  اخبار سیاسی  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------