آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟

رئیسی و دولتش نه‌تنها مسئولیت تصمیم خود در اواخر سال ۱۴۰۱ و اقدامات مجموعه وزارت کشور و دیگر ارکان ذیربط را نمی‌پذیرند، بلکه شبکه های…

واكنش پزشكیان به خبر امپراطوري دروغ



اخبار,اخبارسیاسی,مسعود پزشكیان

 نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم با انتقاد از نام بردن وی در لیست نمایندگان دریافت كننده پول از رحیمی افزود: رسانه‌هایی كه این خبر كذب را منتشر كرده‌اند یا باید خبر خود را ثابت كنند یا در غیر این صورت اهداف خود را از بیان این خبر كذب٬ بیان كنند.

دكتر مسعود پزشكیان در گفت‌و‌گو با ایلنا، با تأكید بر لزوم اعلام هرچه سریع‌تر اسامی نمایندگان پول گرفته از محمدرضا رحیمی تصریح كرد: قوه قضاییه و هیئترئیسه مجلس باید هر چه زودتر اسامی نمایندگانیرا كه از محمدرضا رحیمی پول دریافت كرده اند اعلام كنندتا با این اقدام فضای شایعه سازی رسانه‌ای بوجود آمده برطرف شود. پزشكیان در همین راستا افزود: اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌ها اقدام به اعلام اسامی دریافت كنندگان پول از محمدرضا رحیمی كرده اند كه باید بگویم در مورد من این مسئله مصداق ندارد و یك شیطنت رسانه‌ای است.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسكو با تأكید بر اینكه وی هیچ سنخیتی با محمدرضا رحیمی و جریان فكری وی ندارد، گفت: چگونه ممكن است این جریان برای فردی نظیر من كه تمام تلاش خود را برای مخالفت با این جریان فكری مصروف داشته، پول واریز كنند. پزشکیان افزود: برای هزینه‌های انتخاباتی خود نیازی به دریافت 5 میلیون تومان از چنین افرادی نداشته و نخواهم داشت و هزینه یك عمل جراحی كه انجام می‌دهم٬ بیش از 30 میلیون تومان می‌تواند باشد.


 اخبار سیاسی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------