آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

اين هاشمي مي‌شود،آن هاشمي نمي‌شود!



اخبار,اخبارسیاسی, ریاست مجلس خبرگان رهبری

در اسفند ماه جانشين آيت ا... مهدوي كني،رئيس فقيد خبرگان رهبري انتخاب مي شود. در همان روزهاي اول اعلام برگزاري انتخابات، گمانه زني هايي مبني بر اينكه رقابت ميان آيت ا... هاشمي رفسنجاني و آيت‌ا... هاشمي شاهرودي است، قوت گرفت ولي هيچكس فكر نمي كرد هنوز اسفند و انتخابات رياست خبرگان فرا نرسيده است!

در همين راستا موحدي كرماني، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئله ریاست مجلس خبرگان رهبری با برگزاری اجلاسیه آن مشخص خواهد شد اما احتمالا آیت‌ا... هاشمی شاهرودی است!اين اظهارات در حالي صورت مي‌گيرد كه آيت ا... هاشمي رفسنجاني تا كنون هيچ موضع مشخصي براي ورود به انتخابات رياست مجلس خبرگان نگرفته است.


  رياست خبرگان مديريت سنگين نيست
از سوي ديگر احمد علم الهدي كه بارها در رابطه با مجلس خبرگان رهبري اظهار نظر داشته است،مي گويد:ریاست مجلس خبرگان مدیریتی سنگین نیست و ریاست این مجلس باید برتری‌های ثبوتی و اثباتی نسبت به سایر اعضا داشته باشد و کسی باشد که امتیازات خاصی را در این زمینه نسبت به سایر اعضا داشته باشد، لذا انتخاب رئیس مجلس خبرگان قائم به بینش فرد فرد اعضای خبرگان است و مؤلفه ویژه‌ای ندارد. 


  شرط رياست،فقاهت، عدالت و سوابق انقلابی
علم الهدي معتقد است:فقاهت، عدالت و سوابق انقلابی از امتیازاتی است که رئیس مجلس خبرگان باید نسبت به سایر اعضا در این ویژگی‌ها داشته باشد. وی همچنین درباره هیئت رئیسه مجلس خبرگان نیز گفت: هیات رئیسه وظایف خاصی دارد و قطعاً آنهایی که آمادگی انجام این وظایف را دارند می‌توانند در این زمینه مسئولیت بپذیرند. گفتني است رئيس مجلس خبرگان قرار بود در اسفند امسال انتخاب و جانشين آيت ا... مهدوي كني شود.

 

 اخبار سیاسی  -  قانون 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------