آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

گزارش آملی لاریجانی از چند پرونده فساد مالی



اخبار,اخبارسیاسی, فساد مالی

رییس قوه قضاییه از بررسی موضوع یک پرونده 65 هزار میلیاردی مربوط به اعطای تسهیلات بانکی به یک فرد خبر داد که قرار است به زودی بررسی شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری لرستان در خرم آباد با انتقاد از پرداخت تسهیلات کلان بدون وثیقه های معتبر یا کافی گفت: دو تا سه پرونده بزرگ بانکی باید در آینده نزدیک رسیدگی شود که یکی از این پرونده ها مربوط به پرداخت 65 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک خصوصی به یک فرد است.

وی افزود: این موضوع بر حسب گزارش بوده و تاکنون در دادسرا یا دادگاه مطرح نشده ، و این در حالی است که گفته می شود بخشی از این مبلغ به صورت ارز از کشور خارج شده است.

وی تصریح کرد : باید مسوولان اجرایی برای برخورد با فساد پیشقدم شده واجازه ندهند به اموال عمومی و یا منابع طبیعی کشور دست اندازی شود.

وی با بیان اینکه چهره دستگاه قضاییه تنها برخورد با فساد نیست گفت: تسهیل برای سرمایه گذاری از دیگر برنامه های این دستگاه است که در تمامی استان ها دنبال می شود.


 اخبار سیاسی  -  ایرنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------