آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

منتقدان مطهری٬ مخالف شکایت از نمایندگان متخلف در پرونده رحیمی هستند



اخبار,اخبار سیاسی,جعفرزاده ایمن‌آبادی

وظایف کمیسیون اصل 90 قابل تفسیر به رای نیست و اگر موضوعی در زمانی به ضرر ما باشد و ما براساس آن بگوییم این مورد جزو وظایف کمیسیون اصل 90 نیست، مورد پذیرش جامعه نخواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ابعاد گسترده‌ دریافت پول توسط نمایندگان از محمدرضا رحیمی٬ تصریح کرد: به جد بر این باورم که اگر در این زمینه کنکاش بیشتری شود، هزینه‌کرد دولت سابق در انتخابات٬ و مداخله آن برای کسب کرسی‌های مجلس بسیار بیشتر از اینها بوده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ با تاکید بر اینکه مسئولان قضایی به صورت جدی باید به مسئله دریافت پول نمایندگان ورود کنند، افزود: اگر افرادی که پول گرفته‌اند٬ شناسایی نشوند و اقدامی در این زمینه انجام نشود، ما مدافع واقعی حقوق ملت نخواهیم بود.

وی در پاسخ به اظهارنظر یکی از نمایندگان که این موضوع را قابل طرح در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ندانسته بود، افزود: وظایف کمیسیون اصل ۹۰ قابل تفسیر به رای نیست و اگر موضوعی در زمانی به ضرر ما باشد و ما براساس آن بگوییم این مورد جزء وظایف کمیسیون اصل ۹۰ نیست، مورد پذیرش جامعه نخواهد بود.

ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد: همان‌ها که امروز قائل به طرح موضوع شکایت از نمایندگان متخلف در پرونده محمدرضا رحیمی در کمیسیون اصل ۹۰ نیستند، در برهه‌ای سخنرانی یک نماینده را که خلاف جهت‌گیری‌های سیاسی آنها بود٬ قابل طرح در کمیسیون اصل ۹۰ می‌دانستند، اما حالا براساس منافع خود این موضوع را قابل طرح نمی‌دانند.


 اخبار سیاسی  - ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------