آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

افشاگری‌ از پخش شبنامه توسط رسایی تا استیضاح‌های سیاسی



اخبار,اخبار سیاسی,استیضاح وزرا

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به ارائه توضیحاتی در مورد آخرین پیگیری‌های انجام شده برای تعیین تکلیف 170 نماینده‌ای که در دوران کاندیداتوری که از رحیمی پول گرفته‌اند، پرداخت و همچنین در خصوص تلاش برخی برای استیضاح وزرای کار، کشور و فرهنگ و نامه 100 نماینده به رئیس‌جمهوری برای دادن اجازه انتقاد توضیحاتی را ارائه کرد.

کمال‌الدین پیرموذن در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس در مورد تلاش برخی نمایندگان جهت استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: اگر این استیضاح کلید بخورد یک استیضاح جناحی، باندی و نگاه واپس‌گرایانه به فرهنگ است.این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد تلاش برخی دیگر از نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور نیز گفت: وزیر در صحبت‌هایی موضوع استفاده از رانت قاچاق برای تبلیغات را از ناحیه سیاسیون مطرح کردند که نمی‌دانم چرا برخی ناراحت شدند و می‌خواهند موضوع استیضاح وزیر را مطرح کنند. بهتر است وزیر به صورت شفاف توضیحاتی را در این رابطه بدهند.

 

وی در مورد استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز مدعی شد:‌ کرمانی‌ها و اصفهانی‌های مجلس می‌خواهند استیضاح وزیر کار را کلید بزنند. این استیضاح ریشه در منافع جناحی و اختلاف در انتصابات و حتی منافع خانوادگی دارد.این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه در مورد نامه 100 نماینده به رئیس‌جمهوری نیز گفت: 100 نماینده در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواستار دادن اجازه و اختیار انتقاد شدند این در حالی است که همین امروز آقای مصباحی‌مقدم دولت را در سخنانش تخریب کرد یا این‌که یک نماینده‌ای که مدیرکل اسبق ارشاد استان قم بود بدون داشتن مجوزی از هیات رئیسه، شب‌نامه‌هایی را در کازیوی نمایندگان قرار داده و در آن به رئیس‌جمهوری توهین کرده آن هم به رئیس‌جمهوری دولتی که برآمده از اراده ملت است.

 

پیرموذن با بیان این‌که «دولت و رئیس‌جمهوری به حد کافی مورد توهین و نقد قرار می‌گیرند»، در عین حال اعلام کرد: همین نماینده‌ای که قبلا مدیرکل ارشاد استان قم بوده بودجه‌ای که در اختیار داشته را خرج نکرده؛ این همان کاری است که آقای کرباسچی کرده بود و کم مانده بود که اعدام شود. اکنون این تخلفات را هیات تخلفات دولت مورد بررسی قرار داده و رای بدوی داده که این‌قدر هم این رای را بزرگ کردند.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد تلاش برخی برای ادغام سازمان محیط زیست با وزارت جهاد کشاورزی و کاهش اختیارات این سازمان، گفت: این روزها تهدیداتی از باب کاهش اختیارات سازمان محیط زیست از سوی برخی نمایندگان مطرح می‌شود که شاید این موضوع ناشی از بحران عمیق خوزستان است اما نباید فراموش کرد که این مشکل با یک کلید قابل حل نیست. کشور ما گرفتار بمباران مسائل زیست محیطی است و ریشه ریزگرد در خارج و داخل کشور است که نباید این بحث را سیاسی کنیم. امیدوارم این مشکل با انسجام بیشتری حل شود.


  اخبار سیاسی  -  ابتکار 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------