آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

افشاي نوار سخنان يك‌دلواپس عليه مذاكرات



اخبار,اخبارسیاسی,سخنرانی سیدمحمود نبویان

نوار سخنراني يك عضو گروه موسوم به «پایداری»، هم صدا با اسراییل و نتانیاهو، سخنان بي سابقه‌اي عليه تيم مذاكره كننده ايران، رييس‌جمهور و مذاکرات هسته‌ای در اينترنت منتشر شد.

در اين فایل صوتی، «سیدمحمود نبویان» حملات تند، بی پرده‌ و بی سابقه‌ای را نسبت به «محمدجواد ظریف»، تیم مذاکره کننده هسته ای، «حسن روحانی» رئیس‌جمهور و «هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام داده و چندین بار این افراد را «خوارج از دین و اصول اسلام» خوانده است. اين سخنرانی نبویان که در بهمن‌ماه ۱۳۹۳ انجام شده، ظاهرا در محفلی خصوصی و در جمع دلواپسان بیان شده است.

در این سخنان محمود نبویان از حاضران می‌خواهد که به روند مذاکرات هسته‌ای حمله و با بسیج مردم در محلات و شهرهای مختلف علیه مذاکرات هسته‌ای موضع گیری کنند و اجازه ندهند حسن روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای، روند مذاکرات را به نتیجه برسانند. چندی پیش نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در کنگره آمریکا خواهان توقف مذاکره هسته‌ای میان ایران و آمریکا شده و هرگونه توافق با غرب را از نظر اسراییل مردود اعلام کرده بود.

وي دراین فایل صوتی مدعی شده است که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، روز ۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۴ به توافق جامع دست خواهند یافت و «مردم» نباید بگذارند مذاکرات هسته ای ایران با غرب به فرجام برسد و باید به روند دشمنی خود با آمریکا و غرب ادامه بدهند. در این سخنان نبویان نکات محرمانه‌ای را از جلسات‌اش با «عباس عراقچی»، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای، «علاء الدین بروجردی» رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، مذاکرات محرمانه با رهبری در خصوص جلسات متعدد رئیس‌جمهور با رهبري و … فاش کرده است.

 

 اخبارسیاسی  -  بهار  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------