آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

اعلام اسامی دریافت‌کنندگان پول از رحیمی



اخبار,اخبارسیاسی,مصطفی افضلی‌فرد

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی، از احتمال اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده پول از محمد رضا رحیمی در آینده‌ نزدیک خبر داد.

مصطفی افضلی‌فرد در مورد اعلام اسامی کاندیداهای پول گرفته از محمدرضا رحیمی در مجلس هشتم، تصریح کرد: در صورت تصویب هیئت رئیسه٬ کمیسیون اصل نودم قانون اساسی بزودی اسامی واقعی کاندیداهای مجلس هشتم که از محمدرضا رحیمی پول گرفته‌اند، اعلام خواهد شد. نماینده  اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس ، در توضیح چگونگی اعلام اسامی یاد شده، افزود: در صورت تصویب، کمیسیون اصل نود با استعلام از قوه قضاییه و سایر مراجع ذیصلاح، اسامی واقعی را اعلام خواهد و هیچ مانعی برای این مسئله وجود نخواهد داشت.

وی با تأکید بر تشکیل جلسه کمیسیون اصل نود برای رسیدگی به شکایت برخی نمایندگان در مورد دریافت‌کنندگان پول از محمدرضا رحیمی، گفت: نمایندگان امضا کننده مُصر هستند اسامی واقعی اعلام شود و آن‌طور که شنیده‌ام در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه نیز بر لزوم اعلام اسامی یاد شده٬ تأکید کرده‌اند و اشاره داشته‌اند که حتی اگر نام خود آنها نیز در اسامی باشد٬ این اسامی باید اعلام شود. افضلی فرد همچنین درباره برخی اظهار نظر‌ها در مورد اینکه رسیدگی به دریافت‌کنندگان پول از رحیمی در اختیارات کمیسیون اصل نود نیست، یادآور شد: وظایف کمیسیون اصل نود روشن است و کمیسیون در صورت صلاحدید به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.
 
 اخبار سیاسی  -  ایلنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------