آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

کتمان هویت کاری «داماد وزیر» در اکسپو! (+سند)



 

بر اساس این سند «اسفهبدی» در تاریخ 31 فروردین 93 در نامه ای خطاب به «اسفان گاتی» مدیر کل بخش شرکت‌کنندگان اکسپو میلان 2015 ، محبعلی را بعنوان «نماینده تام الا ختیار دولت ایران و مدیر اجرایی غرفه ایران» معرفی میکند، نه به عنوان کارشناس معماری!رویداد بزرگ و جهانی اکسپو به قدری با اهمیت و مهم است که پس از جام جهانی و المپیک، سومین رویداد بزرگ جهانی قلمداد می شود.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود داماد وزیر صنعت، معدن و تجارت هیچ سمتی در نمایشگاه اکسپو ندارد و فقط یک کارشناس معمولی است ،سایت  معماری نیوز در مطلبی به قلم  یاشار سلطانی ، سردبیر این رسانه تخصصی معماری با انتشار سندی اعلام کرد که برخلاف ادعاهای قبلی و تلاش های صورت گرفته برای کتمان واقعیت، "محمد محبعلی" داماد محمدرضا نعمت زاده، نه یک کارمند و کارشناس معمولی که به عنوان نماینده تام الاختیار دولت ایران به اکسپوی میلان در ایتالیا معرفی شده است!

 

اخبار,اخبار سیاسی ,اکسپو


 «معماری نیوز» در این باره چنین نوشت:
در گزارش قبلی خود پیشنهاد برگزاری نشست خبری توسط مسئولین و مجریان اکسپو و اعلام گزارش به افکار عمومی را داده شد و انتظار می رفت مجریان در خصوص عملکرد خود و مراحل پیشرفت کار، مردم را آگاه سازند. همانگونه که سایر کشور ها نه به شکل رسمی و دیپلماتیک به شکل نشست خبری، بلکه از طریق سایت رسمی اکسپو و صفحه اختصاصی اکسپو در فیس بوک، لحظه به لحظه  جهانیان را اقدامات صورت گرفته آگاه می سازند.

به هر حال روز 19 اسفندماه نشست خبری برگزارش شد و اسفهبدی به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاهی توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

با وجود خبررسانی های گستره در ماجرای «داماد آقای وزیر» و شخص «محبعلی»، انتظار می رفت ضمن برنامه ریزی قبلی، در نشست حضور یابد و به عملکرد خود در میلان پاسخ دهد.

اما در کمال ناباوری اسفهبدی سمت محبعلی را در حد یک «کارشناس معماری در تیم طراحی» تنزل داد و اظهار داشت: آقای محبعلی به عنوان کارشناس معماری در تیم طراحی فعالیت می‌کند و هیچ رابطه مالی بین ایشان و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

هرچند معماری نیوز بارها اعلام کرده است که قصد ورود به بازیهای سیاسی و انتشار سند ندارد، اما با توجه به اظهارات اسفهبدی، اگر نگوییم که وی حقیقت را از افکار عمومی پنهان کرده است، حداقل می تواند امیدوار بود که وی بخشی از حقیقت را فراموش کرده است و برای یاری به حافظه ایشان، سند مسئولیت محبعلی که از قضا اسفهبدی آن را امضا کرده است را منتشر می کینم.

بر اساس این سند که رونوشت آن به صفامنش، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور صفامنش و همکاران نیز ارسال شده است، «اسفهبدی» بعنوان مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها در تاریخ 31 فروردین 93 در نامه ای «اسفان گاتی» مدیر کل بخش شرکت‌کنندگان اکسپو میلان 2015 محبعلی را بعنوان  «نماینده تام الا ختیار دولت ایران و مدیر اجرایی غرفه ایران در اکسپو میلان 2015 ، به عنوان نماینده رسمی اینجانب»   معرفی میکند.

ترجمه متن نام:

به نام خدا
جناب آقای استفانو گاتی
مدیر کل بخش شرکت‌کنندگان اکسپو میلان 2015

آقای عزیز
با احترام، با توجه به شرکت داشتن جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی جهانی میلان 2015، بدینوسیله، به اطلاع می‌رساند آقای محمد محب علی، نماینده تام الا ختیار دولت ایران و مدیر اجرایی غرفه ایران در اکسپو میلان 2015 ، به عنوان نماینده رسمی اینجانب در همکاری و تضمین فعالیت‌های مربوط به غرفه ایران  در این رویداد ارزشمند  مجوز دارد .متعاقباً از همکاری صمیمانه شما با ایشان قدردانی می‌نمایم.

ارادتمند شما
حسین اسفهبدی
مسؤول ارشد ایران
اکسپوی میلان 2015
 
تصویر نامه ارسالی:

اخبار,اخبار سیاسی ,اکسپو



پس به نوعی محبعلی نه تنها کارشناس ساده معماری در تیم طراحی نبوده ، بلکه بعنوان نماینده  «نماینده تام الا ختیار دولت ایران و مدیر اجرایی غرفه ایران در اکسپو 2015» معرفی شده است.

در ضمن یک کارشناس ساده معماری که به قول اسفهبدی هیچگونه مسئولیتی نیز ندارد، بر چه اساسی حدود 44 روز در میلان حضور داشته است که در صورت لزوم کلیه اطلاعات پروازی محبعلی به میلان، برای افکار عمومی منتشر می شود.

چگونه  تنخواه 50000 یورویی میلان با امضای شخصی و در حساب شخصی کارشناس ساده معماری حواله شده است؟ و این امکان برای همه کارشناسان ساده معماری در تیم طراحی نیز فراهم است؟

بر چه اساس روسای کمیسیون های متعدد اکسپو در جلسات یکشنبه ستاد باید به سوالات یک کارشناس ساده معماری پاسخ میدادند؟

چگونه يك كارشناس ساده معمارى درايتاليا به همراه معاون فنى شركت بدون حضور افرادمالى وذيحساب يا نمايندگان حراست اقدام به ليست قيمت ازپيمانكاران نموده ونفر اول را به هيات مديره جهت ترك تشريفات معرفى كرده است؟

همچنین بهتر است اسفهبدی مشخص کند متراژ دفتر کار «کارشناس ساده معماری تیم طراحی» قاعدتا چند متر باید باشد؟ و ماجرای تفاهم فی مابین نمایشگاه بین المللی با «ایدرو» و تجهیز سالن معروف به ایران خودرو و اختصاص آن به محبعلی چیست؟ آیا اتاق کارهمه کارشناسان ساده معماری در این متراژ است؟

همچنین مشخص شود هزینه تجهیر اتاق محبعلی و بازسازی سالن به چه میزان بوده و دلیل ساخت حوض تمام سنگ با فواره سنگی به سبک فین کاشان در محل کار ایشان چیست؟ و فاکتور هزینه های چند ده میلیونی تجهیز اتاق از چه طریقی پرداخت می شود؟

معماری نیوز امیدوار است واقعیت های موجود و اتفاقات صورت گرفته بصورت واقعی به افکار عمومی گزارش داده شود و در گزارشات بعدی به وضعیت دکوراسیون داخلی سالن ایران و همچنین نحوه انتخاب پیمانکاران برای حضور در غرفه ایران خواهد پرداخت.

همچین در صورت لزوم بخش دوم مکالمه تلفنی آقای محبعلی با اینجانب که در آن مفصل کلیه روند موجود و نحوه ورود ایشان به اکسپو و ماموریت های داده شده به وی که همگی با ادعاهای اسفهبدی مغایرت دارد، منتشر می شود.

 

 اخبار سیاسی  - عصر ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------