آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رییس شورای هماهنگی حزب الله: حمله به مطهری و اسيدپاشي‌ها، كار اصلاح‌طلبان بود!



اخبار,اخبارسیاسی, رییس شورای هماهنگی حزب الله

رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب کشور در جلسه دانشجویان حزب الله شمالغرب گفته: قصه علی مطهری همانند قصه سعید عسگر و اسید پاشی‌ها سناریوی اصلاح‌طلبان بود!

روح‌الله بجانی ادامه داد: این قضیه خود زنی بوده سیاسی بوده و بی شک یا توسط خود اصلاح طلبان انجام گرفته و یا افراطیونی که جزو پازل اصلاح طلبان اقدام کرده اند! رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب کشور گفت: اصلاح طلبان در اتهام زنی های خود همیشه سناریوهایی را می نویسند و بر اساس آن سناریو به دنبال خشونت طلب نامیدن و افراطی نامیدن مخالفین خود هستند.

 

آنان همیشه به دنبال انزوای مخالفین خود هستند. بنده از منابع امنیتی و دستگاهها قضایی خواستار رسیدگی دقیق و شناسایی عوامل میدانی و پشت پرده این اقدامات هستم. این اقدامات شاید هر کجای کشور در سناریوی این افراد قرار بگیرد و شاید برخی افراد انقلابی را نیز جاهلانه در پازل خود قرار دعند. لذا از حزب الله سراسر کشور انتظار است تا در پازل اصلاح طلبان قرار نگیرند. تنها راه فرار از پازل عمل به قانون و شرع مقدس است.

وی در خصوص اتاق فکر محرمانه جریان نفاق گفت: احتمال داده می شود که در بخشی از برنامه جریان نفاق ، مخالفین انقلاب که هم اکنون متاسفانه در بدنه دولت نفوذ کرده اند به دنبال کناره گیری رییس جمهور هستند.

 

آنان می خواهند تا بعد از ناکام ماندن آمریکا از استعمار نوین شیخ حسن روحانی را از ادامه ریاست دولت کنار بزنند. حال وارد کردن رییس جمهور به کارهایی که خدایی ناکرده موجب بی کفایتی اش گردد و یا استعفای وی که بعد از آن نوبت به اجرای سناریوی دیکتاتور نامیدن ولایت خواهد رسید برای این امر باید پازلی بنام حمله به شخصیت ها توسط افراد خود سر و یا ولایی نما از قبل اجرا شود تا آنان بتوانند براحتی تهمت دیکتاتوری را به ولایت بچسبانند پس بنده عاجزانه خواستار دقت بیشتر حزب الله در این سناریو ها هستم.

 

 اخبار سیاسی  -  بهار  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------