آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

عارف: راه دولت روحانی را در اسفند 94 ادامه می دهیم



اخبار,اخبارسیاسی, انتخابات مجلس

محمدرضا عارف چهارشنبه شب در جمع تعدادی از فعالان اصلاح طلب استان یزد با عقلانی دانستن حمایت از دولت در این شرایط حساس گفت: اگر انتقادی هم به عملکرد دولت وارد است باید آن را به در فضایی دوستانه و منصفانه طرح کرد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر شرایط امروز کشور را با قبل از خرداد 92 مقایسه کنیم متوجه می شویم انتخابات و عملکرد دولت یازدهم تا چه اندازه فضای کشور را تغییر داده است.

به گزارش «تیک»، محمدرضا عارف چهارشنبه شب در جمع تعدادی از فعالان اصلاح طلب استان یزد با عقلانی دانستن حمایت از دولت در این شرایط حساس گفت: اگر انتقادی هم به عملکرد دولت وارد است باید آن را به در فضایی دوستانه و منصفانه طرح کرد.

وی در ادامه به انتخابات مجلس دهم اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 فاز اول بازگشت کشور به عقلانیت و تدبیر بود، افزود: این راه را در اسفند 94 هم ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: باید مباحث درون جریانی را مدیریت کنیم، به اتحاد برسیم تا منافع آن به کشور و مردم برسد.

عارف همچنین بر ضرورت حضور موثر زنان و جوانان در مجلس آینده تاکید کرد و گفت: گفتمان اصلاحات گفتمان خرد جمعی است، گفتمان اصلاحات، گفتمان انقلاب است و بر این باوریم که انقلاب می ماند از این رو گفتمان اصلاحات هم خواهد ماند.

وی با تاکید بر ارائه الگوی اجماع کامل بجای اجماع حداکثری در انتخابات آینده مجلس، گفت: اجماع حداکثری موجب انشقاق می شود ولی اجماع کامل از ارائه لیست های مختلف جلوگیری می کند.

وی افزود: حتی یک جریان ضعیف داخل خانواده اصلاحات نیز نباید در جریان انتخابات 94 احساس جدایی کند.

عارف همچنین به مذاکرات هسته ای ایران و طرف غربی اشاره کرد و گفت: نامه اخیر سناتورها نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز ایران در خاورمیانه ثبات دارد و مسائل کشور عراق و پیشروی داعش را کنترل کرده است.

حضور در جمع اساتید تمامی دانشگاهها ، افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان شعبه یزد، شرکت در همایش تقدیر از نخبگان جوان و برگزیدگان یزدی کنکورها و المپیادهای مقاطع مختلف و سفر به شهر اردکان و دیدار با بیت مرحوم آیت الله خاتمی و حضور بر سر مزار این معلم اخلاق از دیگر برنامه های سفر دو روزه عارف به استان یزد است.

 

 اخبار سیاسی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------