آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

هدف اصلاح طلبان رسیدن به لیست واحد است



اخبار,اخبارسیاسی,احزاب اصلاح طلب
 

عضوشورای مرکزی جبهه مردم سالاری گفت: هدف اصلاح طلبان رسیدن به یک لیست واحد است؛ تشکل‌های مختلف اصلاح طلب فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند اما در نهایت حکمیت با شورای مشورتی است.

داریوش قنبری با تشریح برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات سال آتی مجلس گفت:تشکل های اصلاح طلب در حال رسیدن به وحدت هستند و ضریب وحدت و انسجام در حال افزایش است .همچنین شورای مشاوران بزرگان اصلاحات ، شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان به عنوان یک جریان سنتی در این راستا در حال فعالیت هستند.

 

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه شورای مشورتی ترکیبی از تشکل‌های فراگیر و در برگیرنده اصلاح طلبان است ، تصریح کرد: مراکز مختلف اصلاح طلبان حول شوراهای مشورتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و اکنون در مراکز استانها و شهرستانها و حوزه های انتخابیه در حال شکل گیری و فعالیت اند.

وی ادامه داد: احزاب اصلاح طلب فعالیت‌های خود را به شکل انفرادی نیز دنبال می‌کنند، اما در مجموع در نظر دارند حول محور شورای هماهنگی اصلاحات یا شورای مشورتی به وحدت برسند وبا توجه به فراگیرتر بودن شورای اصلاح طلبان که در مناطق مختلف در حال شکل گیری است به احتمال زیاد محور فعالیت انتخابات سال آینده با این مرکز خواهد بود. قنبری با تاکید بر فراگیر بودن شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: این شورا حالت فراگیری را در مجموع دنبال می‌کند که از جمله ویژگی شورای مشورتی عام تر بودن آن نسبت به شورای هماهنگی اصلاحات است و همچنین شورای هماهنگی و سایر تشکل ها و جریان اصلاح طلب را در بر می گیرد تا راه اندازی جریان فراگیر اصلاح طلب را رقم بزند.
 
اخبار سیاسی  -   ایسکانیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------