آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نامه سرگشاده علی مطهری به معاون وزیر کشور



اخبار,اخبارسیاسی,نامه‌ای سرگشاده مطهری  به وزیر کشور

علی مطهری در نامه‌ای سرگشاده به معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس هیات تحقیق حادثه اخیر در شیراز توضیحاتی درباره این حادثه ارائه کرد.

متن این نامه که در اختیار ایسنا قرار گرفت به شرح زیر است:

«جناب آقای ذوالفقاری
رئیس محترم هیئت تحقیق دوشنبه تلخ شیراز


با اهداء سلام و آرزوی توفیق جناب‌عالی در شناسایی، مجازات و معرفی طراحان و مجریان حادثه تلخ 18 اسفند شیراز، نظر به این که در رسانه‌ها از طرف برخی طرفهای این حادثه مطرح شده است که قبل از روز حادثه مقامات مسئول به اینجانب توصیه کرده‌اند که به شیراز سفر نکنم و در عین حال سفر کرده‌ام، به اطلاع می‌رساند که این مطلب صحت ندارد و هیچ توصیه‌ای در این خصوص وجود نداشته است. تنها تماسی که وجود داشت توسط آقای رضایی فرماندار جهرم بود که به خاطر آشنایی قبلی گفتند بین دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز بر سر یک زمین چهارصد هکتاری اختلاف است و تنشی وجود دارد، بهتر است برنامه سخنرانی یک یا چند روز به تعویق بیفتد که من قبول کردم و گفتم با دعوت کنندگان صحبت کنید، اگر آنها قبول کنند من حرفی ندارم، و البته دیگر خبری به من داده نشد.

مطلب دیگر این که گفته‌اند شورای تأمین مصوبه‌ای مبنی بر مخالفت با برنامه مذکور داشته و اینجانب با علم به این موضوع اقدام به این سفر کرده‌ام. اولا همان طور که می‌دانید مصوبه صریحی از طرف شورای تأمین وجود نداشته بلکه نامه شورای تأمین به دانشگاه شیراز صرفا شامل توصیه و ترجیح عدم برگزاری مراسم بوده و در واقع تصمیم را به عهده دانشگاه گذاشته است و وقتی دانشگاه از مقصود آنها استعلام کرده پاسخی دریافت نکرده است. علاوه بر این، همین توصیه از ناحیه شورای تأمین نیز به اطلاع اینجانب نرسیده بود. مستدعی است موارد فوق در بررسی آن هیئت لحاظ گردد. قبلا سپاسگزارم.

با تقدیم احترام
علی مطهری»


 اخبار  سیاسی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------