آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

پاسخ های انصاری به نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس آینده و سرلیستی احتمالی عارف



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات مجلس

مجید انصاری گفت که هنوز اصلاح طلبان وارد بحث مصادیق در انتخابات مجلس دهم نشده اند.

مجيد انصاري معاون پارلماني رئيس جمهور و عضو مجمع روحانيون مبارز تهران در پاسخ به سوال خبرآنلاين درباره نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و موضع دولت در اينباره گفت:​ اصلاح طلبان مثل هميشه به سرنوشت کشور تعهد دارند و تلاش مي کنند که زمينه يک انتخابات پرشور و پرنشاط  برگزار بشود. اين شيوه اي بوده که طي دوران انقلاب انجام دادند. الآن هم مشغول رايزني هستند که انشاالله با هم فکري و هم دلي بتوانند ، کمک بکنند که انتخابات خوبي را داشته باشيم.

وي درپاسخ به سوالي درباره اينکه آيا اصلاح طلبان وارد مصاديق هم شده اند يا خير نيز گفت: ما وارد مصاديق نشده ايم. فکر نمي کنم که هنوز هيچ گروهي وارد مصاديق شده باشد.

وي همچنين درباره سرليستي احتمالي محمدرضا عارف نيز گفت:​اين بحث ها گمانه زني هاي رسانه اي است. اصلاح طلبان به دنبال اين هستند که بتوانند حتي المقدور بتوانند با وحدت و يک پارچگي وارد انتخابات شوند.


 اخبار سیاسی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------