آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

عراقچي: نظارت بر موشک‌ها را نخواهيم پذيرفت



اخبار,اخبارسیاسی,سيد عباس عراقچي

عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته‌اي ايران گفت: قطعا هيچ نظارت و دسترسي را در زمينه نظارت و مذاکره بر موشک‌هاي بالستيک را نخواهيم پذيرفت.

به گزارش تسنیم سيد عباس عراقچي عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته‌اي ايران با گروه 5+1 در پاسخ به سوالي درباره احتمال بازديد ناظرين خارجي از مراکز نظامي ايران تحت عناوين مبهم قيد شده در بيانيه لوزان که احتمال ورود به مسائل مربوط به PMD را مطرح مي‌کند، گفت: قطعا هيچ نظارت و دسترسي را در اين زمينه نخواهيم پذيرفت.

وي افزود: موشک‌هاي ما چه بالستيک و چه غيره نيز تحت نظر و نظارت طرف‌هايمان نخواهد بود.

عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته‌اي در پاسخ به اين سوال که آيا فعاليت‌هاي هسته‌اي و غني‌سازي صنعتي ايران پس از اتمام دوره محدوديت به حالت اول بازخواهد گشت يا خير؟ اظهار داشت: طبيعي است وقتي که دوره محدوديت تمام مي‌شود همه فعاليت‌هايي که محدود شده بودند را از سر خواهيم گرفت.

عراقچي درخصوص تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه چند شرکت ايراني نيز اظهار داشت:‌ تحريم‌هاي جديد برخلاف حسن نيت لازم براي ادامه مذاکرات بوده است؛ فکر مي‌کنم اين اقدام تصميم غلط در زمان بسيار غلطي بوده است.


  اخبار  سیاسی  - تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------