آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

یک مرجع تقلید : هشت سال دولت قبل وقفه در تاريخ انقلاب بود



اخبار,اخبارسیاسی, بيات‌زنجاني

يک مرجع تقليد گفت: هنوز که هنوز است عامه مردم نمي‌دانند در آن 8 سال دولت قبل چه بلايي به سرشان آمد و چه ضربه‌هايي به کشورمان خصوصاً درعرصه‌هاي علمي وارد شد.

آيت‌الله بيات زنجاني در ديدار اعضاي هيات موسس اتحاديه انجمن اسلامي‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به شرايط کشور در 8 ساله دولت‌هاي نهم و دهم اظهار داشت: در اين 8 سال وقفه‌اي در تاريخ انقلاب ايجاد و با نوعي رکود فکري، مديريتي، سياسي، اقتصادي، اجتماعي و علمي روبرو شديم.

 

به گزارش ايلنا وي افزود: هنوز که هنوز است عامه مردم نمي‌دانند در آن 8 سال چه بلايي به سرشان آمد و چه ضربه‌هايي به کشورمان خصوصاً درعرصه‌هاي علمي وارد شد. اين مرجع تقليد گفت: وقتي در اين کشور مغز برنامه‌ريزي با يک نشست به هوا مي‌رود، يعني اينکه ما در اين کشور نياز به برنامه‌ريزي نداشتيم. وي خاطرنشان کرد: در آن هشت سال هتک حرمت‌ها و بداخلاقي‌ها به عنوان ارزش ترويج شد و در چنين شرايطي به راحتي با آبروي افراد بازي مي‌شود.

 

آيت‌الله بيات‌زنجاني گفت: خدا را شکر مي‌کنيم که پس از آن 8 سال، جامعه ما دوباره جان گرفت وبه همين دليل هنوز در آغاز راه هستيم. وي با بيان اينکه يکي از بزرگترين مشکلات آن هشت سال اين بود که ايران به سمت انزوا پيش مي‌رفت، گفت: البته ما از انزوايي که براساس رسيدن به هدفمان باشد، نمي‌ترسيم. اما اگر انزوا مثل آن 8 سال به خاطر ندانم کاري و روي کار آمدن افراد خاص باشد لطماتي را به کشور وارد مي‌کند؛ در اين شرايط نمي‌گويم ما قهرمانيم بلکه مي‌گويم عاجز و ناتوانيم.

 

اين استاد حوزه علميه با بيان اينکه دانشگاه‌ها و دانشجويان بايد کشور را به سمت پيشرفت علمي سوق دهند، گفت: تعامل با جامعه و دنيا همراه با اصل محبت همراه با عقلانيت امکانپذير خواهد بود. وي در پايان با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه سال جاري گفت: در انتخابات مجلس دهم بايد همانند انتخابات 24 خرداد 92 شرايطي فراهم شود تا يک قوه مقننه متناسب با مردم روي کار بيايد.

 

 اخبار سیاسی  -  مردم سالاری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------