آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

کسی از واکنش جنتی به توافق ژنو خبر دارد؟



اخبار,اخبار سیاسی,نظر جنتی درباره توافق هسته ای


اخبار سیاسی - کسی از واکنش جنتی به توافق ژنو خبر دارد؟

بنده فکر می‌کنم‌‌ همان برداشت خبرخوبی ازژنو نمی‌رسد خود کافی است تا ریشه حقوقی وفقهی سایر ادعاهای آیت الله جنتی را درباره محصورین ۸۸ وشایستگی اعدام آن‌ها!، بررسی نماییم.

حضرت آیت اله جنتی! برخلاف پیشداروریهای شما ازژنو خبرهای خوبی رسید.

داشتم واکنش‌های صورت گرفته به توافق تاریخی بین ایران ودول ۵+۱ را بررسی می‌کردم که در صفحه بازخوردهای داخلی تیتر عجیب کیهان راملاحظه نمودم «توافق ژنو یک ساعت دوام آورد» تا جلو رفتم دیدم این گزارش خبری زمین و زمان را به هم تافته تا بلکه توافق تاریخی ایجادشده را زیر سوال ببرد و البته روزنامه‌های همسوی کیهان را نیز اندکی مرور کردم، متوجه شدم که این‌ها عاقل‌تر از برادر حسین شده‌اند و خودشان را به دریای بیکران امیدوار مردمی نزدیک کرده‌اند.

اینکه چرا رسانه تحت مدیریت برادر حسین علیرغم جواب قدردانی رهبر معظم انقلاب از شخص روحانی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، دوباره ساز مخالف را ادامه می‌دهد، روی دیگر دوستان مدعی بصیرت و ولایت دیروز را نشان می‌دهد، برای این جماعت افراد و تیم مهم است وگرنه منافع کلان نظام و مردم براحتی برای این دوستان قابل تشکیک خواهد بود.

البته برادرحسین دراین وادی مخالفت با اراده ملی وحاکمیتی تنها نیست، همین جمعه گذشته مورخه ۱/۹/۹۲ آیت الله جنتی نیز در پیشداوری عجیبی بیان نمودند که «از ژنو خبرهای خوبی نمی‌رسد» و به دولت مردمی تدبیر وامید یورش بردند!

بنده خیلی دلم می‌خواهد واکنش آیت الله جنتی را به خبر توافق تاریخی بین ایران و دول غربی جویا شوم و اگر به این بزرگوار دسترسی داشتم، اولین سوالی که می‌کردم این می‌بود که چرا وبراساس کدام برداشت فقهی و اسلامی، افراد وجریاناتی براساس برداشتهای خود به خود اجازه می‌دهند که قبل ازوقوع رفتاری درمقام پیشگو ظاهرشده ودقیقا «بااین روحیات نیز دیگرانی را زیرسوال ببرند؟

بنده فکر می‌کنم‌‌ همان برداشت خبرخوبی ازژنو نمی‌رسد خود کافی است تا ریشه حقوقی وفقهی سایر ادعاهای آیت الله جنتی را درباره محصورین ۸۸ وشایستگی اعدام آن‌ها!، بررسی نماییم.

یک برداشت سطحی ازیک رویدادی که هنوز به مرحله وقوع نرسیده است، چنان قطعی ولایتغیر بیان می‌شود که حاصل آن منجر به نتیجه گیریهای ظالمانه درحق مومنین دیگر می‌شود.

برادران معروف به پایداری نیز ازاین قاعده مستثنی نیستند، آن‌ها نیز تا خبرتوافق هسته‌ای راشنیدند، واکنشهای عجیبی ازخود نشان دادند، برادر رسایی ادعا کرد که توافقنامه اول باید مصوب مجلس باشد درحالیکه درزمان احمدی‌نژاد این دوستان مجلس را زیر سوال می‌بردند ولی حالا....

ازبازخوردهای افراطیون داخلی بگذریم، درآنسوی مرز‌ها نتانیاهو هنوزهم چنبره ماتم گرفته وهنوز ازشوک اولیه خارج نشده است، نتانیاهو ادعا می‌کند که» توافق حاصل شده بین ایران ودول۵+۱ توافق تاریخی نیست بلکه اشتباه تاریخی است «و....

براستی اگرمیزان ولایت است چرا تیم محوران دو آتشه مدعی بصیرت و ولایت دیروز برکوک مخالف می‌رقصند؟

آیا این خودمحوری‌ها یکی ازدلایل مهم حوادث تلخ ۸۸ نبود؟ 

اخبار سیاسی - سلام نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------