آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

رییس‌جمهور وارد شیراز شد



اخبار,اخبار سیاسی,روحانی

رییس‌جمهور در راستای شانزدهمین سفر هیئت دولت به استان فارس وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.

در سفر رئیس‌جمهور، وزرای دادگستری، بهداشت و درمان، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، اطلاعات و معاون توسعه روستایی، معاون امور زنان و خانواده، معاون امور مجلس و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها، وی را همراهی می‌کنند. رئیس‌جمهور و کاروان همراه در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان و جمعی از مدیران ارشد نظامی، انتظامی و کشوری، مورد استقبال قرار گرفتند. روحانی در بدو ورود به شیراز بخشی از عملیات توسعه ترمینال شهید آیت‌الله دستغیب، را افتتاح کرد و عملیات اجرایی بخش دیگری از این پروژه آغاز شد.

رییس‌جمهور قرار است تا ساعتی دیگر در جمع مردم شیراز در محل حرم احمدبن موسی(ع) سخنرانی کند. وی پس از آن دیداری با علما و روحانیون، نخبگان و فرهنگیان، کارگران و معلمان و دانشجویان خواهد داشت و در آخرین برنامه خود روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و نشست خبری شرکت خواهد کرد. بازدید از مجموعه جهانی تخت‌جمشید نیز یکی از عناوین برنامه‌های احتمالی رئیس‌جمهور اعلام شده است.
 
 اخبار  سیاسی  -  ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------