آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

طرح سوال از نعمت‌زاده در صحن علنی مجلس



اخبار,اخبارسیاسی,محمد  نعمت‌زاده

رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی از طرح سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت درصحن علنی مجلس خبر داد و گفت:خودروسازان بر وزارت صنعت، معدن و تجارت احاطه دارند.

علی علیلو در گفت و گو با خانه ملت، درخصوص آخرین تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی،گفت:تاکنون سه جلسه دراین مورد با" نعمت زاده "وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کردیم و در روز دوشنبه گذشته آخرین جلسه آن برگزار شد.

اراده لازم برای اصلاح وضعیت صنعت وجود ندارد
نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده لازم برای اصلاح وضعیت صنعت وجود ندارد، اظهارکرد:متاسفانه آقای نعمت زاده باعث اتلاف زمان شده و احساس کردیم که هم زمان را از دست دادیم و هم اینکه وزیر و معاونان وی خیلی پاسخگو نبودند و نیستند.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز گذشته(سه شنبه) افزود:در جلسه دیروز عدم قانع نشدن خود را کتبا و رسما اعلام کردیم و خواستار طرح در صحن علنی شدیم که به صحن ارسال و در نوبت طرح سئوال از نعمت زاده است، که صحبت‌های خود را با مردم خواهیم گفت.

علیلو با اعلام اینکه سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت این است که چرا به مفاد تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی ترتیب اثر داده نشد، گفت: برای پاسخگویی مهلت خواستند و اکنون چهار ماه می‌گذرد که به نعمت زاده فرصت دادیم؛ بحث و گفت و گو کردیم که ترتیب اثر داده شود، که نشد.

مدیریت سازمان گسترش پیاده سازی برنامه‌ها و اهداف صنعت خودرو در کشور است

وی با بیان اینکه خودروسازان بر وزارت صنعت، معدن و تجارت احاطه دارند، بیان داشت: برداشت من این است که ممکن است احاطه بعضی از باندهای مافیایی بر وزارت صنعت آنقدر زیاد نباشد، ولی این احاطه بر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خیلی زیاد است.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مدیریت سازمان گسترش پیاده سازی برنامه‌ها و اهداف صنعت خودرو در کشور است و مدیریت سیاسی که براین صنعت کم شده بود، باز افزایش یافته؛ به طوری خودم هم دیدم در برخی موارد که نعمت زاده هم مخالف بود، ولی فشار از سازمان گسترش به خودروسازان بسیار بالا بوده و از نسل آدم‌های سیاسی در این سازمان هستند که دغدغه صنعت را ندارند.

 اخبار سیاسی  -  خانه  ملت  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------