آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

ادامه تهديد ها در تهران و مشهد!



اخبار,اخبارسیاسی, علی مطهری

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در واکنش به حضور علی مطهری در همایش بزرگداشت مقام معلم همراه با بررسی اندیشه‌های شهید مطهری نامه سرگشاده‌ای منتشر کرد و به علي مطهري هشدار داد،آقاي مطهري به مشهد نياييد.

از سوي ديگر عده اي نيز در اعتراض به حضور رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در دانشگاه اميركبير تجمع كردند. اين معترضان كه هاشمي را با شريعتمداري(مديرمسئول كيهان) و عليرضا زاكاني مقايسه كرده بودند، با دست نوشته هايي كه همراه داشتند و روي آن نوشته بودند(فردا مي آييم)به نوعي سخنراني امروز هاشمي را با حاشيه همراه كردند.

 

به نظر مي‌رسد، بي محلي مقامات مسئول به اين كارشكني‌ها پاياني ندارد و اين عدم كفايت مديران مياني دولت كه بيشتر آنها از زمان احمدي نژاد هنوز قدرت را ترك نكرده اند، حاشيه هاي سياسي اين روزها را افزايش داده اند. در بيانيه بسيج مشهد مطهري را متهم به حركت در ركاب اسلام ستيزان مي كنند و با بيمار خواندن او ادامه مي دهند، جناب دکتر ژست روشنفکری دینی بیماری مضاعفی است که در این روزگار سکه بازار شده و متاسفانه شما خواسته یا ناخواسته جزو مبتلا شدگان این بیماری مزمن شده‌اید. 


  ساكت نخواهيم ماند
اين جماعت با همان لحن تهديد آميز ادامه مي دهند، اگر قرار است این بار نیز در سفری که پیش رو دارید با‌‌ همان رویکرد همیشگی و‌‌ همان مواضع قبلی در دانشگاه حضور یابید و از آن دفاع کنید، اگر قرار است به عنوان نماینده آن مردگان سیاسی، آن فتنه گرانی که به دلیل بصیرت سیاسی مردم برای همیشه از صحنه سیاست کنار رفتند به دفاع بپردازید. اگر قرار است یکبار دیگر در مقام وکیل مدافع فتنه‌گران جسارت کرده و عدالت رهبری را زیر سوال ببرید؛ ما دانشجویان انقلابی ساکت نخواهیم نشست!


مطهري بي بصيرت!
مشهد نيا!
با توجه به سیر مواضعی که در سخنرانی‌های شما دنبال کردیم، چیزی جز برهم زدن فضای دانشگاهی و تلاش برای دوقطبی کردن جامعه و دادن حیاتی دوباره به خودتان و آن ورشکستگان سیاسی یافت نکردیم. و شما را فردی بی‌بصیرت و بازی خورده جریان قتنه آمریکایی اسراییلی می‌دانیم که در هر مکانی که حضور می‌یابید با سخنرانی یک طرفه و دیکته شده و بدون فرصت به منتقدین و با تکرار مواضع عناصر ضد انقلاب و رسانه‌های معاند، شادی دشمنان قسم خورده نظام را رقم می‌زنید. پیشنهاد می‌کنیم سفرتان به مشهد مقدس را لغو کنید که اگر غیر از این باشد و شما‌‌ همان مواضع را مطرح کنید، دانشجویان انقلابی مشهد ساکت نخواهند نشست.

 

اخبار  سیاسی  -   قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------