آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

آقای احمدی‌نژاد، تو را به خدا بس کنید!



اخبار,اخبارسیاسی,احمدی‌نژاد
 

یک طلبه با ارسال متنی برای سایت اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد را مورد نقد قرار داده است. متن این نوشته را بخوانید:


آقای احمدی‌نژاد
سلام
گوشه هایی از سخنرانی تان در بابل را می خواندم. از قول شما نوشته اند: " دشمن درصدد است جلوی ورود امام(عج) را در منطقه بگیرد، زیرا حضور امام (ع) مرگ دشمنان است". حضور در بابل و سخنرانی در این شهر می‌تواند نشانه ای از عزم شما برای ورورد مجدد به قدرت باشد. نه آمدنتان را می‌ستایم و نه با آن مخالفتی دارم. شما و همفکرانتان مانند هر ایرانی دیگر حق دارید برای حضور در نهادهای قدرت تلاش کنید، اما از شما خواهش می‌کنم در حضور مجددتان دیگر از امام زمان عج سخن نگویید و از دین مایه نگذارید.

شما یک سیاستمدارید نه یک رهبر دینی، شما یک کارشناس ترافیک و عمرانید نه یک کارشناس مذهبی، پس شانیت سخن گفتن درباره این امور را ندارید. شما صاحب دولتی هستید که در آن بیش از میلیاردها ریال سرمایه مردم به یغما رفت. شما صاحب دولتی هستید که هنوز خبری تازه از فسادهای ان منتشر می شود و بی شک سخن گفتنتان از دین و حضرت حجت می تواند سبب شکل گیری مغالطات زیادی در اذهان برخی شود و ممکن در برخی از ذهنها عملکرد شما و دولتتان به دین و مهدویت گره بخورد و گروهی از خود بپرسند " دین این است؟" و سوال‌های مشابهی که از ما پرسیده می شود و در اینجا از انتشار آن خودداری می کنم.

اصلا مگر سخنان قبلی شما چه کمکی به اشاعه فرهنگ مهدویت کرد و مایه گذاشتن‌های سابقتان از دین چقدر در گسترش اسلام موثر بود که همچنان بر این روش تاکید دارید؟ لطفا به روش همه سیاستمداران از برنامه هایتان بگویید و اشاعه فرهنگ مهدویت و گسترش دین را به کارشناسان این امر بسپارید. این بزرگترین خدمتی است که به دین می کنید.


با تشکر
یک طلبه


 اخبار سیاسی  -  بهار  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------