آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

دیدار وزیر احمدی نژاد با آیت الله هاشمی + تصویر



رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سوابق مباحث مربوط به تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در شورای انقلاب و تخصیص یک روز پول نفت کشور به فقرا گفت: کمیته امداد میراث امام راحل در جامعه است که الحمدلله در طول سال های پس از انقلاب از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است.

اخبار,اخبار سیاسی,دیدار پرویز فتاح با آیت الله هاشمی


به گزارش انتخاب از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ظهر دیروز(یکشنبه) در دیدار پرویز فتاح سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمک به تحصیل فرزندان خانواده های نیازمند و همچنین توانمندسازی خانواده ها را از طرح های بسیار خوب و مثمرثمر کمیته امداد دانست و اظهار امیدواری کرد که در دوره ی جدید نیز به این اصل مهم توجه بیشتری شود که اگر تور ماهیگیری به یک نیازمند بدهیم، بهتر از آن است که هر روز به او ماهی بدهیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به پرویز فتاح سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مسوولیت در کمیته امداد را یک لطف الهی بدانید که به شما فرصت دستگیری از نیازمندان را عطا کرده است.

پرویز فتاح نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از برنامه های خویش برای گسترش فعالیت های کمیته امداد، اظهار امیدواری کرد که از تجربیات ارزشمند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت بهبود کارها استفاده کند.

 

 اخبار سیاسی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------