آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

تشریح حال صالحی از زبان پزشک معالجش



اخبار,اخبارسیاسی,علی‌اکبر صالحی

پزشک معالج رئیس سازمان انرژی اتمی در تشریح حال عمومی صالحی گفت: شرایط آقای صالحی خیلی خوب است و الحمدلله خطر گذشته و همه چیز در کنترل است.

احمدرضا سروش پزشک معالج علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در جمع خبرنگاران وضعیت علی‌اکبر صالحی را تشریح کرد. وی در این خصوص گفت: شرایط آقای صالحی خیلی خوب است و الحمدلله خطر گذشته و همه چیز در کنترل است. سروش، عمل صالحی را اورژانسی عنوان کرد و اظهارداشت: تیم پزشکی شب گذشته با اقدامات تشخیصی خود در اسرع وقت رئیس سازمان انرژی اتمی را تحت عمل جراحی قرار دادند.

سروش خاطرنشان کرد: این عمل جراحی در بهترین زمان و در بهترین شرایط صورت گرفته است. وی درباره زمان مرخصی صالحی نیز افزود: اگر شرایط خوب باشد، ظرف چند روز آینده ایشان مرخص خواهد شد. سروش عنوان کرد که صالحی فردا از قسمت مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل خواهد شد. سروش در پاسخ به سؤالی در خصوص مشکل ایجاد شده در روده آقای صالحی اظهار داشت: در حین اقدامات تشخیصی درمانی، مشکلی در بخشی از روده بزرگ آقای صالحی با باز شدن و سوراخ شدن آن به وجود آمد ولی سریعاً تحت عمل جراحی قرار گرفت و قسمت آسیب دیده و دارای مشکل برداشته شد.

پزشک معالج علی‌اکبر صالحی خاطرنشان کرد: بیماری رئیس سازمان انرژی اتمی کاملاً عادی است. سروش در خصوص زمان ترخیص رئیس سازمان انرژی اتمی از بیمارستان نیز افزود: صالحی حداکثر ظرف سه تا چهار روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.میرفتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز از صالحی عیادت کرد. علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی شب گذشته بر اثر عارضه پلیپ روده در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. از شب گذشته جمعی از مسئولان کشور از جمله وزرای خارجه، بهداشت، ارتباطات و کشور از او عیادت کردند.


 اخبار  سیاسی  -  فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------