آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

طرح توقف مذاکرات مطرح نیست/ بت کلیا: امضا نکرده ام



اخبار,اخبارطرح سه فوریتی مذاکرات

معتقدم رهبری نیز بر تداوم مذاکرات تاکید داشته اند و بر همین اساس فکر می کنم دیپلمات های ما باید قاطعانه برای احقاق حقوق کشور به مذاکرات ادامه دهند.

دو نماینده مجلس که نامشان به عنوان امضا کننده طرح سه فوریتی برای توقف مذاکرات هسته ای مطرح شده تاکید کردند که چنین طرحی با عنوان توقف مذاکرات مطرح نبوده است.

یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در گفتگو با عصرایران ضمن اظهار بی اطلاعی از قرار داشتن نامش به عنوان امضا کننده این طرح گفت: من چنین چیزی را امضا نکرده ام و احتمالا اشتباهی شده باشد اما روزانه ده ها طرح را نمایندگان به یکدیگر اارائه می کنند و بر اساس اصل اعتماد ممکن است امضا شود که در این صورت اطلاعی از محتوای طرح نداشته ام.

وی خاطر نشان کرد: در اولین فرصت از هیات رئیسه مجلس پیگیری خواهم کرد که اگر امضای من در این طرح وجود دارد حتما آن را پس بگیرم.

بت کلیا در عین حال یادآور شد: بنده با ادامه مذاکرات به صورت قاطع موافقم و معتقدم رهبری نیز بر تداوم مذاکرات تاکید داشته اند و بر همین اساس فکر می کنم دیپلمات های ما باید قاطعانه برای احقاق حقوق کشور به مذاکرات ادامه دهند.

خانلری نماینده ارامنه نیز در گفتگو با عصرایران اظهار داشت: این طرح را امضا کرده ام اما طرح دو فوریتی به ما گفته شده بود و در عین حال بحثی هم برای توقف مذاکرات در آن مطرح نیست بلکه قرار است در صورت ادامه تهدیدات مقامات نظامی آمریکا علیه ایران کشور آمریکا از مذاکرات هسته ای کنار گذاشته شود و مذاکرات با بقیه کشورهای 5+1 ادامه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: اینگونه که یک طرف به تهدید مبادرت کند و در عین حال مذاکره صورت بگیرد منطقی نیست.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه آیا وزارت خارجه با این طرح موافق است نیز گفت: اطلاعی نداریم و این طرح حالت اولیه دارد و می توان در طول بررسی آن نظر وزارت خارجه و دولت را نیز شنید.


 اخبار سیاسی  -  عصر  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------