آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

معمایی به‌نام رئیس‌جمهور سابق!



اخبار,اخبارسیاسی, دیدار احمدی‌نژادبا  هاشمی‌شاهرودی

می‌گوید فعالیت انتخاباتی ندارد اما مشخص نیست چرا از این شهر به آن شهر می‌رود و با هیات ترکیه‌ای دیدار می‌کند و چرا دیروز به دیدار آیت‌ا... هاشمی‌شاهرودی رفته است.

حامیانش می‌گویند قصد او فراتر از کاندیداتوری برای انتخابات مجلس است که در این صورت باید به حضور او در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی فکر کرد اما چرا از الان به این فکر افتاده است؟ اگر گمانه کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری درست باشد باید هوشیاری او را ستود چون می‌خواهد از فضای تبلیغاتی که برای انتخابات مجلس فراهم شده است برای انتخابات سال 96 استفاده کند بدین نحو که تبلیغ شود می‌خواهد برای مجلس کاندیدا شود اما ثبت‌نام نکند و بخشی از جامعه منتظر بمانند که او چه خواهد کرد و اگر در سال 96 توانست کاندیدای ریاست‌جمهوری شود موج تبلیغاتی سال 92 را داشته باشد.

 

دیروز ایسنا نوشت؛ «محمود احمدی‌نژاد با آیت‌ا... هاشمی‌شاهرودی دیدار کرد. محمود احمدی‌نژاد با حضور در دفتر آیت‌ا... هاشمی‌شاهرودی از وی به خاطر حضور در مراسم ترحیم والده‌اش قدردانی کرد.

 

احمدی‌نژاد در این دیدار که غلامحسین الهام نیز حضور داشت با اشاره به حضور آیت‌ا...‌هاشمی‌شاهرودی در آیین ترحیم مراسم والده‌اش که تسلای خاطر بازماندگان را در پی داشت از این اقدام ایشان تقدیر نمود. بر اساس ‌آنچه دفتر احمدی‌نژاد اعلام کرده است،‌ در این دیدار آیت‌ا... هاشمی‌شاهرودی نیز با تأکید بر نقش تربیتی مادران در جامعه و خانواده از مقام مادر گرانقدر دکتر احمدی‌نژاد در پرورش فرزندان انقلاب تجلیل کرد.»


 اخبار سیاسی  -  آرمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------