آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

رييس ستاد انتخابات کشور: تبليغات زودهنگام کانديداها پيگيري قضايي مي شود



اخبار,اخبارسیاسی,وزارت کشور

رييس ستاد انتخابات کشور با تاکيد بر پيگيري قضايي تبليغات زودهنگام برخي کانديداها، يادآورشد: اگر مردم احساس کنند که دولت نسبت به کانديداها کاملا بي‌طرف است حضور پرشوري در انتخابات خواهند داشت.

محمد حسين مقيمي در نشست شوراي اداري مازندران که با مراسم توديع علي احساني معاون برنامه‌ريزي استانداري و معارفه اميدعلي پارسا به عنوان رئيس جديد سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان مازندران همراه بود، گفت: دولت تدبير و اميد در شرايطي کارش را آغاز کرد که برخي از آمار و ارقامي که در آن روزها اعلام شد نشان از عزم دولت براي حل مشکلات داشت.

وي افزود: براي فائق آمدن بر مشکلات مردم، بايد به دولت اجازه دهيم تا مديران کارآمد، دلسوز و قوي را در دستگاه‌هاي اجرايي به کار بگيرد تا استاندار از اين مديران بتواند نهايت بهره‌برداري را داشته باشد.

معاون سياسي وزارت کشور با اشاره به حمايت دولت از استاندار و مديران محلي تصريح کرد: در مواقع بحراني و زماني که درآمدهاي نفتي به اندازه يک پنجم مي‌رسد مديران قوي مي‌توانند تعهدات دولت را جامه عمل بپوشانند.

وي افزود: در سال 94 دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري را در پيش داريم و دولت منابع مالي اين انتخابات را فراهم کرده و بايد شرايط را طوري مهيا کنيم تا فضاي براي حضور کانديداها باز باشد.

مقيمي اظهار کرد: بايد نشاط سياسي را در جامعه افزايش داده و اين امکان را به احزاب و گروه‌هاي سياسي دهيم که يک انتخابات خوب را در جامعه داشته باشند.

رئيس ستاد انتخابات کشور بيان داشت: نبايد کسي از امکانات دولتي له يا عليه کسي استفاده شود و دولت بايد در اين زمينه کاملا بي‌طرف عمل کند.

رييس ستاد انتخابات کشور با بيان اينکه 7 خردادماه سال آينده نمايندگان منتخب مردم در سر کار هستند، اظهار کرد: دولتي‌ها بايد دقت کنند آنهايي که تبليغات زودهنگام انجام مي‌دهند رفتارهايشان را با آنان تنظيم کنند که مبادا شبهه ايجاد شود که ما از افرادي خاص حمايت مي‌کنيم.


 اخبار سیاسی  - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------