آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

توضیح وزیر کشور درباره «لغو» یا سخنرانی‌ها



اخبار,اخبارسیاسی,عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور انعکاس صحیح اخبار از سوی رسانه‌ها را خواستار شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره‌ دلیل لغو سخنرانی حسین مرعشی در شیراز اظهار کرد: آقای مرعشی سه سخنرانی داشتند که دوتای آن انجام شد. آخرین سخنرانی ایشان در دانشگاه بود که بنا به شرایط دانشگاه صورت نپذیرفت. سخنرانی‌هایی که در دانشگاه انجام می‌شود باید مجوز شورای فرهنگی دانشگاه را داشته باشد و خود دانشگاه متولی آن است و کسی حق دخالت در برگزاری و یا عدم برگزاری آن را ندارد. سخنرانی‌های بیرون از دانشگاه مجوزش با وزارت کشور است و این وزارتخانه موظف است بر اساس مجوز صادر شده تاکید و تایید کند که سخنرانی برگزار شود.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزارن قرار بود عصر روز چهارشنبه به مناسبت گشایش انجمن امید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دانشگاه سخنرانی کند که مکان سخنرانی وی به مجتمع ولایت این دانشگاه تغییر کرد ولی سخنرانی انجام نشد. مرعشی به همراه ابراهیم امینی عضو هیئت رئیسه مجلس ششم به دعوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سخنران دعوت شده بودند.

وزیر کشور همچنین در مورد پرونده‌ پدیده‌ شاندیز تصریح کرد: ما با همه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع اعم از شهرداری، بانک‌ها، قوه قضاییه و غیره جلساتی را تشکیل داده‌ایم. کمیته‌ای تشکیل شد تا نواقص‌های مختلف مطرح شده بررسی شود. یقینا پس از بررسی‌ها اگر این نواقص برطرف شود برای به انجام رسیدن این پرونده کمک می‌کند. 

 

 اخبار  سیاسی  -  فرارو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------