آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

اسنادی دال بر مصاحبه در دولت قبل وجود دارد



اخبار,اخبارسیاسی,مصاحبه  با دانشمندان هسته ای

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:پس از توافق نامه ژنو ممکن است برخی از برنامه ها تغییر پیدا کند اما در هر صورت خط قرمز مذاکرات همچنان پابرجاست.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: پروتکل الحاقی و موارد  بحثی است که باید مجلس آن را به تصویب برساند و ما باید منتظر دیدگاه مجلس نسبت به این که موضوع چیست و با چه دیدی به موضوع نگاه می شود، باشیم.

وی با اشاره به اینکه خط قرمزهای نظام در خصوص مذاکرات هسته ای همچنان برقرار است، افزود: پس از توافقنامه ژنو مذاکرات همچنان ادامه دارد و در طول مذاکرات ممکن است خیلی از برنامه و بندها تغییر کند اما خطوط قرمز همچنان پابرجا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص دسترسی به دانشمندان هسته ای و امکان مصاحبه با آن ها در دولت قبل نیز گفت: در این خصوص باید مسئولین دولت گذشته پاسخگو باشند اما اسناد نشانگر این است که اقداماتی در این زمینه شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: شاید نتایج مصاحبه در گذشته با دانشمندان هسته ای سبب شده است که امروز مصاحبه با این افراد جز خط قرمزهای نظام باشد.

منصوری آرانی ابراز کرد: نمی توان به طور قاطع این نظر را داد که ترور دانشمندان هسته ای با مصاحبه با آنان رابطه مستقیم دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: ممکن است مصالح کشور ایجاد کند که با دانشمندان هسته ای مصاحبه انجام نشود و باید در این زمینه مسائل کشور را در این موضوع دید.

 اخبار  سیاسی  -  خانه  ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------