آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

سیدحسن خمینی: دین سرشار از انسانیت و عقلانیت را به دنیا بشناسانیم



اخبار,اخبارسیاسی,سید  حسن  خمینی

یادگار گرامی امام با حضور در مسجد محمد رسول الله(ص) سائوپائولو با علمای اهل تسنن و نمایندگان مسیحیان و کلیسای ارتدوکس و همچنین شیعیان مقیم برزیل دیدار کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در این دیدار که با حضور کم نظیر شیعیان و ایرانیان برگزار شد، با تاکید بر اینکه انقلاب ایران سه پیام در سه عرصه داخلی، منطقه ای و جهانی دارد به پیام جهانی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیام انقلاب امام در عرصه جهانی نفی ظلم و رد انظلام است؛ اینکه ظلم نکنیم و ظلم را نپذیریم.

وی با اشاره به ایده جمهوری اسلامی در حل مشکلات داخلی و جهانی گفت: راه حل همه مشکلات بازگشت به مردم است؛ حتی در مسأله اسراییل راهبرد جمهوری اسلامی ایران که توسط رهبری معظم انقلاب ترسیم شده است، راهبردی کاملا صلح طلبانه و مطابق با معیارهای عقل پسند و مردمسالاری است و آن برگزاری رفراندوم سراسری با حضور تمام اقوام و مذاهب فلسطینی است که البته نتیجه ای جز حذف اسراییل را در بر نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وظیفه شیعیان در اقصی نقاط جهان اشاره کرد و گفت: در روزگاری که خشونت هایی به اسم دین خبر اول رسانه های دنیاست ما وظیفه داریم که دین حقیقی که سرشار از دوستی و انسانیت و عقلانیت است را به دنیا بشناسانیم. امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و باید خط روشنی میان خشونت های سبعانه امثال داعش و انسانیت اسلامی بکشیم.

یادگار امام در پایان سخنان خود از تلاشهای آقای قانع زاده سفیر جمهوری اسلامی در برزیل تشکر کرد.

پیش از سخنان یادگار امام، حجت الاسلام و المسلمین بلال وهبی امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) و رومانو داوود نماینده کلیسای ارتودوکس به ایراد سخنرانی پرداختند و امام خمینی را رهبر بزرگ قرن برشمردند که حرکت و انقلابش محدود به ایرانیان و شیعیان و حتی مسلمانان نبود و تاثیر شگرفی در روحیه مذهبی و انسانی ملتها گذاشته است.

به گزارش جماران، شعارهای "صل علی محمد بوی خمینی آمد" از سوی حاضران که در پاره‌ای اوقات با لهجه عربی شیعیان لبنانی آمیخته می‌شد، حال و هوای ویژه‌ای به مراسم دیدار یادگار امام خمینی داده بود.

در این سفر حجج اسلام سید علی خمینی و سید سراج الدین موسوی یادگار امام را همراهی می کنند.


 اخبار  سیاسی  -  جماران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------