آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

سپاه در حال بررسی حوادث حرم امام است



اخبار,اخبارسیاسی,وزارت کشور

قائم مقام وزیر کشور گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران مسئول حفظ امنیت حرم حضرت امام خمینی (ره) است.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با (ایسنا)،درباره اتفاقات مراسم سالگرد ارتحال امام و تلاش عده‌ای برای بر هم زدن سخنرانی رئیس‌جمهور اظهار کرد:‌ دوربین‌های داخل حرم در اختیار سپاه پاسداران است. پیگیری‌های معاونت امنیتی وزارت کشور نیز مشخص کرده که سپاه پاسداران در حال بررسی موضوع حرم حضرت امام (ره) است.

 

وی افزود: افرادی هم شناسایی شده‌اند اما اطلاعات هنوز تکمیل نشده و بررسی‌ها ادامه دارد. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو پیرامون تصمیم وزارت کشور درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفت: وزارت کشور مسئول این امر نیست و وزارت ورزش و جوانان در این حوزه مسئول است.

قائم مقام وزیر کشور همچنین درباره استعفاهای مسئولان وزارت کشور برای حضور در انتخابات گفت: تاکنون چندین معاون استاندار، مدیران و فرمانداران برای حضور در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند. وزیر کشور هم گفته‌اند که استعفاها بعد از 1 /12 /93 قابل قبول نیست اما سایر مسئولان بخش‌های دیگر تا 28 خرداد فرصت دارند استعفای خود را اعلام کنند.

 

امیری در پایان با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در روز 18 خرداد گفت: مجوز تاسیس حزب آزادگی ایران اسلامی در محدوده استان تهران، مجمع حامیان عدالت اسلامی، حزب تدبیر و امید و جمعیت تعالی ایران اسلامی در محدوده شهر تهران صادر شد. وی گفت: با برگزاری کنگره حزب همبستگی ایران اسلامی نیز در این جلسه موافقت شد.
 
 اخبار سیاسی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------