آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

حداد: خدایی نکرده نباید مجلسی شبیه آنچه قبلا دیدیم پدید آید



اخبار,اخبارسیاسی , حداد  عادل

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: باید کاری کنیم که خدایی نکرده مجلسی شبیه آنچه قبلا دیدیم پدید نیاید زیرا با توجه به شرایط و در صورت عدم هوشیاری ممکن است دوباره چنان مجلسی و یا حتی بدتر از آن ایجاد شود

به گزارش «انتخاب»، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در همایش گردهمایی روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح که در مرکز آموزش آماده پشتیبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان وحدت ملی مورد تاکید رهبر انقلاب را در آن به نمایش گذاشت و از سوی دیگر راهی برای ورود و نفوذ دشمن است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری تصریح کرد: قطعا دشمن برای این دو انتخابات برنامه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌باید کاری کنیم که خدایی نکرده مجلسی شبیه آنچه قبلا دیدیم پدید نیاید. زیرا با توجه به شرایط و در صورت عدم هوشیاری ممکن است دوباره چنان مجلسی و یا حتی بدتر از آن ایجاد شود.


اخبار سیاسی - انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------