آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

همایش"روحانی تنها نیست" امشب در سمنان برگزار می شود



امشب (پنجشنبه) همایش "روحانی تنها نیست " از طرف شورای شهر سمنان در سرخه زادگاه رئیس جمهور به مناسبت 24 خرداد برگزار می‌شود. مهدی غلامی سرخه ، مدیر فرهنگی هنری استان سمنان و عهده‌دار برگزاری همایش "روحانی تنها نیست " شده است.

به گفته دبیر این همایش، مراسم "روحانی تنها نیست " در جهت تحقق شعار همدلی دولت و ملت و با حضور خانواده شهدای هسته‌ای؛ علی‌محمدی ،شهریاری و رضایی‌نژاد در جهت دفاع از مواضع دولت اعتدال در پیش‌برد منافع و مصالح ملی برگزار می شود.

 

گفتنی است در این همایش که بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه در پارک ملت سرخه برگزار می‌شود، برخی از مدیران عالی‌رتبه دولت و هنرمندان مطرح کشوری حضور خواهند یافت و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری و رئیس بنیاد نخبگان کشور سخنران ویژه آن خواهد بود.

 

در این مراسم از طرح تجسمی موسوم به اپتاک تصویر رئیس جمهور رونمایی می‌شود . لازم بذکر است مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب سابق سمنان و عبدالحسین فریدون از مدیران حوزه وزارت علوم از سخنرانان این مراسم هستند. به گفته غلامی همایش مذکور با حمایت مردمی و همچنین حمایت ستاد حامیان حسن روحانی در استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

اخبار,اخبارسیاسی ,همایش  روحانی تنها نیست

 

 اخبار  سیاسی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------