آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

خبر مفاسد دولت قبل را که می‌شنوم...!




 

اخبار,اخباسیاسی, محمدعلی آهنگران

محمدعلی آهنگران، فرزند محمدصادق آهنگران (مداح دفاع مقدس)، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: رایی که در سال ٨٠ به خاتمی دادم از روی عشق بود ، رایی که در سال ٨۴ به هاشمی دادم از روی عقل بود اما رایی که به موسوی دادم از روی عقل و عشق بود. موسوی هم مثل هر انسان دیگری قابل نقد است

من در هیچکدام از تظاهرات خیابانی بعد از ٢٩ خرداد ٨٨ شرکت نکردم چرا که به آن شیوه اعتراض در خیابان نقد و اعتراض داشتم. دعوت مردم به حضور در خیابان، تاکید افراط گونه بر تقلب و ابطال انتخابات و حداکثری کردن مطالبات و مواجه نابردبارانه با حاکمیت از جمله مهمترین نقدهایی است که به مهندس موسوی وارد می دانم اما هنوز از رایی که به او دادم دفاع می کنم و بدان مفتخرم.

وي نوشته است: معتقدم مهندس موسوی از سر دلسوزی در عرصه انتخابات حاضر شد چرا که کشور را در لبه پرتگاه هولناکی می دید و دغدغه ها و شعارهایی داشت که هر روز صحت و درستی آنها بیش از پیش نمایان می شود او توانست دروغگویی شیادی و بی اخلاقی رییس دولت وقت را بر همگان آشکار کند او می دانست که جریان وابسته به احمدی نژاد کشور را درگیر فساد سازمان یافته و چند لایه خواهد کرد.

 

او هشدار داد نتیجه تداوم سیاست‌های نابخردانه دولت نهم نابودی پایه‌های اقتصاد کشور، اتلاف منابع، انزوای هرچه بیشتر در عرصه بین المللی و تحمیل تحریم‌های ظالمانه بیشتر به کشور و مردم است. امروز صدق گفته های او هر روز و بیش از گذشته نمایان شده است. هر خبری که از مفاسد دولت قبل می‌شنوم طنین صدای او در گوشم طنین انداز می شود و به یاد هشدارهای مهندس می افتم هشدارهایی که همه از سر دلسوزی و دغدغه انقلابی بود. کاش این حصر سخت را پایانی بود.

 

 اخبار اجتماعی   -  بهار نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------