آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

وزیر اطلاعات: وقتی عده ای تیم هسته ای را وطن فروش می خوانند، آنها چگونه در برابر دشمن بایستند؟



اخبار,اخبارسیاسی,سید محمود علوی

امروز هیچ یک از گروهک های تروریستی نظیر داعش و حتی دولت های استکباری و سرویس های جاسوسی دنیا نمی توانند خدشه ای به میهن اسلامی ایران وارد کنند.

وزیر اطلاعات وحدت و همدلی را به عنوان مهمترین عامل پیروزی ملت بزرگ ایران در مقابل تهدیدات دشمنان دانست .

به گزارش  «تیک»، حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود : امروز هیچ یک از گروهک های تروریستی نظیر داعش و حتی دولت های استکباری و سرویس های جاسوسی دنیا نمی توانند خدشه ای به میهن اسلامی ایران وارد کنند.

وی گفت: دشمنان ملت ایران بزرگ با آگاهی دقیق از این مهم ، دل به تفرقه ملت ایران بسته اند که با هوشیاری و آمادگی همه مردم و مسوولان راه به جایی نبرده اند .  وزیر اطلاعات با بیان اینکه راهبرد رهبر مظم انقلاب در مذاکرات هسته ای حمایت از اصل مذاکره است ، خاطرنشان کرد: این نگاه معظم له نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران اهل تحکم و زور گویی نیست بلکه ار حقوقش با منطق و تدبیر حمایت و دفاع می کند.

دکتر علوی ادامه داد: متاسفانه در داخل نغمه هایی بر می خیزد که تیم مذاکره کننده هسته ای را علیرغم فرمایشات معظم له وطن فروش و عامل ذلت معرفی می کنند حال این تیم چگونه می تواند در برابر لشگر دشمن از منافع ملت و کشور دفاع کند.

وی تاکید کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری یک شعار نیست بلکه آرمانی است که باید همه برای تحقق این آرمان با همدلی و هم افزایی تلاش و برنامه ریزی کنیم.

علوی ادامه داد: چنانچه غفلت کنیم شیطان به میان ما می آید و با ایجاد اختلاف امنیت و آرامش ما را به چالش می کشد که این خود بزرگترین تهدید است .

مقام عالی وزارت اطلاعات با بیان اینکه لباس اختلاف عذاب است ، خاطرنشان کرد: دشمن یک دست علیه ما توطئه می کند ، بنابراین شایسته است ما هم یک دست به مبارزه با این دشمن برویم.

وی ادامه داد : مردم وقتی بین مسوولان نظام وحدت ، همدلی و برادری را می بینند در روحیه آنان تاثیر گذار خواهد بود.

علوی ادامه داد: در شرایطی هستیم که امور ، دست دولتی است که بدنبال جناح بازی نیست و همه جناح ها را فرزند انقلاب می داند و چتر ولایت را بنحوی گسترانیده که فرزندان این نظام و انقلاب در عرصه های مختلف با روحیه سازندگی برای توسعه این کشور اثرگذار باشند .

وزیر اطلاعات اضافه کرد: دولتی که برای آن اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل و همه احزابی که در دایره نظام قرار می گیرند یکی بوده و بدنبال آن است که همه فرزندان انقلاب در صحنه حضور داشته باشند تا نشاظ سیاسی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه اظهار نظر و نقدی ارزشمند است که ریشه در فکر و اندیشه انسان داشته باشد ، تاکید کرد : اگر نقدی بر زبان جاری شود که ریشه در احساسات درونی انسان، کینه ، حب و بغض داشته باشد نقد نیست و از عقده ها سرچشمه می گیرد.

علوی افزود: اگر طرح مسایل با چهره برافرخته همراه با فریاد و خشم خطاب به دشمن باشد بسیار پسندیده است ولی اگر این نقد ما را دچار غفلت کند و جامعه را به سمت دو قطبی شدن پیش بببر تهدید است و باید از آن پرهیز کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحرکات گروهک تروریستی داعش افزود: این گروهک برای نظام جمهوری اسلامی تهدیدی نیست ، بلکه تهدید آن است که داعش بر اساس اراده تشکیل دهندگانش (موساد ، سیا و سرویس های اطلاعاتی ) فضای جهان اسلام را دو قطبی کند و ستیز میان شیعه و سنی را رقم بزند .

علوی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده نتیجه انتخابات و صندوق رای هستند.

مقام عالی وزارت اطلاعات یاد آور شد: دولت تدبیر و امید بدنبال آن است که فرزندان انقلاب با همه گرایشها حضوری موثر و بانشاط در این انتخابات داشته باشند و به این رویداد سیاسی به عنوان یک فرصت و نعمت نگاه کنیم.

حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز شنبه در سفر به استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و در همایش ائمه جمعه و مبلغین و مبلغات استان شرکت و سخنرانی کرد.

 

 اخبار   سیاسی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------