آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

جزییات جلسه فانی و موافقان استیضاح



اخبار,اخبارسیاسی, فانی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه وزیر آموزش‌وپرورش با نمایندگان خواستار استیضاح امروز برگزار و مقرر شد کمیسیون طی دو یا سه روز آینده نتیجه نهایی را به هئیت رئیسه مجلس ارائه کند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این پرسش که جلسه استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش با حضور علی‌اصغر فانی به کجا رسید، اظهار داشت: مطابق آیین‌نامه داخلی جدید مجلس، امروز در محل کمیسیون تلفیق جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان این وزارت خانه، نمایندگان امضا کننده استیضاح  و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را درباره مشکلات آموزش و پرورش مطرح کرد و موافقان استیضاح وزیر نیز دلایل خود را بیان کردند و در نهایت مجدداً وزیر آموزش و پرورش نیز توضیحاتی ارائه کرد و مقرر شد تا کمیسیون طی دو یا 3 روز آینده نتیجه نهایی را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که فضای این جلسه را پس از ارائه توضیحات وزیر آموزش و پرورش چگونه ارزیابی کردید و آیا موافقان استیضاح از توضیحات فانی قانع شدند؟ گفت: در ظاهر اینگونه استنباط نمی‌شد که نمایندگان موافق استیضاح از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع شده باشند و تا این لحظه هیچ نماینده‌ای امضای خود را پس نگرفته است و تعداد موافقان استیضاح وزیر آموزش و پرورش کاهش نیافته است.


  اخبار  سیاسی  -  تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------