آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

احمدي‌نژاد در مورد فسادهاي مالي اطرافيانش توضيح دهد



اخبار,اخبارسیاسی, احمدی  نژاد

در روزهاي اخير چهره‌هاي مشخصي از يک جريان خاص در پي تطهير مردي بر آمده‌اند که کازيوهاي دستگاه قضا مملو از پرونده‌هاي تخلفات وي و نزديکانش است.

به گزارش خانه ملت «م.ر»‌، «ح. ب»‌، «م .م» اين‌ها حروف جداول متقاطع نيستند. کدها و رمزهاي بازي‌هاي اساطيري نيستند که ذهن کودکان را پرورش دهند. اين حروف شرمنده، نام نزديکان رييس‌جمهور سابق اين کشور است که يک به يک پرونده‌هاي نجومي تخلفاتشان در دستگاه قضا بررسي مي‌شود‌. نزديکان مردي که مبارزه با فساد اقتصادي را آرمان دولتش مي‌خواند اما حالا مي‌توان با نام حروف متقاطع نزديکانش که به جرم فساد اقتصادي روانه زندان شده‌اند جدول ساخت!

رييس‌جمهور سابق اما وقعي به اين روايت نمي‌نهد. حضور در مجلس را سوالي کوچک مي‌داند براي توافق مورد تاييد بزرگان نظام به کنايه از فاتحه سخن مي‌گويد. جريان سياسي منتسب به وي اما بهانه گيري از دولت را وسيله تسويه حساب سياسي کرده اند و در مسير تلاش براي احياي وي قدم بر مي‌دارند. هرازگاهي از وي اعلام برائت مي‌کنند و هنوز آفتاب به غروب نرسيده با نواي دم وي همراه و از مظلوميت و کارداني اش مي‌گويند.

در روزهاي اخير جريان خاص سياسي در ادامه رويکرد پيشين خود به تطهير احمدي‌نژاد با جديتي بيشتر از قبل ادامه مي‌دهند. خود وي نيز بيکار نبوده و در اظهاراتي تازه روايتي جديد از عزل منوچهر متکي را بيان داشته است. روايتي که بيش از آن که توجيهي بر رفتار غير ديپلماتيک و دور از شان يک رييس‌جمهور باشد‌؛ شعور مخاطب را هدف قرار داده است.

در کنار تلاش احمدي‌نژاد براي تبرئه خود از کارنامه غلط مديريتي اش در 8 سال گذشته و نعلي که اين روزها بر مرکب تاريخ براي توجيه سياست‌هاي خودسرانه اش داشته است، برخي نزديکان وي نيز ميخ و نعل در دست سعي در توجيه تاريک‌ترين نقطه رفتاري وي – يازده روز خانه‌نشيني – را دارند. روايت پشت روايت براي سرپوش گذاشتن بر آنچه آن روزها رييس‌جمهور طغيانگر با افتخار در گوشه و کنايه‌هايش از آن ياد مي‌کرد و امروز از اساس آن را از ياد برده است.

 

روايتي بس ساده‌لوحانه که توسط چهره‌هايي مشخص تکرار مي‌شود تا شايد آبي شود براي تطهير مردي که هنوز اين جريان چشم انتظار بازگشتش هستند و مي‌دانند آخرين جرعه جام تهي آن‌ها «محمود احمدي‌نژاد» است. تلاش اين جريان براي سفيد کردن چهره احمدي‌نژاد اين روزها به اوج خود رسيده است و گويا شخص وي نيز که در دو سال و اندي گذشته به کنايه‌هاي پيدا و پنهان قناعت کرده بود، هم گام با مريدان سياسي اش به روايت‌گويي براي تحريف تاريخ روي آورده است. عوض حيدرپور شهرضايي گفت: احمدي‌نژاد با بي قانوني و سوء‌مديريتي که از خود نشان داد قلب ملت ايران را به درد آورد و به نظر نمي‌رسد که اظهارات امروز وي و نزديکانش براي توجيه رفتارهاي وي راه به جايي ببرد.

نماينده شهرضا افزود: البته ايشان مثل هر شخص ديگري در بيان نظرات خود در شرايط فعلي آزاد است اما بهتر است به جاي اين که مرور کند که به چه دلايلي وزير امور خارجه‌اش را در سفر برکنار کرد‌، در مورد فسادهاي مالي اطرافيانش توضيح دهد.

عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي‌تصريح کرد:تلاشي که جريان سياسي نزديک به وي انجام مي‌دهند تا رفتارهاي دور از قانون وي را توجيه کنند نيز رفتاري است که بايد آن را در ادامه رفتارهاي شخص وي دانست.

وي تاکيد کرد: پرونده تخلفات احمدي‌نژاد و نزديکان وي در دست دستگاه قضا است و تا به امروز اين دستگاه عملکرد خوبي را در خصوص رسيدگي به تخلفات نزديکان ايشان داشته است و مطمئن هستيم که اين روند ادامه پيدا مي‌کند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد:تصور مي‌کنم بهتر است احمدي‌نژاد به جاي تحريف واقعيت‌ها با يک عذرخواهي با مردم صحبت کند.

 

 اخبار  سیاسی -  خانه ملت

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------