آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

احمدی‌نژاد پاستور را هم فروخته!



اخبار,اخبار سیاسی, احمدی  نژاد

 

طنز)احمدی‌نژاد پاستور را هم فروخته!

 6 تیر 94       ساعت 10:16 صبح
امروز داشتم با خودم فکر می‌کردم که دولت از چند بخش تشکیل شده. یا اصولگرا هستند، یا اصلاح طلب، یا اعتدالگرا. اصولگرایان دولت خودشان چند دسته‌اند. یک عده از اصولگرایان دولت که اتفاقا پست‌های کلیدی دارند، ذاتا طرفدار آقای قالیباف هستند. اصلا کتمان هم نمی‌کنند.

 

همه کاره آقای قالیباف بودند. الان همه کاره بنده هستند! از اینجا نتیجه می‌گیریم که یا من رئیس جمهور نیستم، یا من قالیبافم  که خودم هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ام. یک عده هم استانداران هستند که مستقیما طرفدار احمدی‌نژاد یا جلیلی هستند  که اینها را از روی اعتدال گذاشتیم استاندار و فرماندار. در واقع اگر بخواهم راستش را بگویم، ما از روی اعتدال رحمانی فضلی را گذاشتیم وزیر کشور، که آقای لاریجانی هم از روی اعتدال کاری کند که وزیر علوم و وزیر نفت و وزیر آموزش و پرورشم در مجلس رأی بگیرند که ما به «از روی اعتدال‌مان» عمل کردیم، ولی آقای لاریجانی به «از روی اعتدالش» عمل نکرد و فقط زنگنه آن هم با ضرب و زور خودم رأی آورد.

 

بعد که سر ما بی‌کلاه ماند و رحمانی فضلی وزیر کشور شد، به جای آقای لاریجانی، ایشان «از روی اعتدالش» را روشن کرد و از روی اعتدالش را گرفت سمت استانداران و فرمانداران احمدی‌نژادی. یک گروه دیگری هم در سایر وزارتخانه ها هستند که ظاهرا جلوی وزرای ما «از روی اعتدال‌شان» را روشن می‌کنند، الکی مثلا خیلی طرفدار ما هستند. بعد در جلسات خصوصی و عملکردشان حتی به زبان می‌آورند که باید کاری کنیم دولت زمین بخورد. ما هم که زورِ «از روی مهرورزیمان» نمی‌رسد که همینطور مهرورزی مهرورزی همه‌شان را قلع و قمع کنیم، لذا با  «از روی اعتدال‌مان» به آنها لبخند می‌زنیم و به رویمان نمی‌آوریم که دارند دولت را ساقط می‌کنند.


یک گروه دیگر اصلاح طلب هستند، که به بیان بهتر باید بگویم اصلاح‌طلب بودند! یعنی مورد داشتیم از لحظه‌ای که به طرف زنگ زدم و گفتم آیا مایلید در این دولت مسئولیت داشته باشید، بنده خدا کانتکت گوشی و آلبوم‌های عکس و همه چیز را معدوم کرده! حتی یک‌بار زنگ زدم به یکیشان و الکی گفتم: «من خا...» آخ آخ ببخشید اصلا حواسم نبود، گفتم: «بنده بیب هستم.» طرف به تته پته افتاده و گفته: «این خط واگذار شده!» این هم از اصلاح طلبان کابینه...


یه عده‌ای هم اعتدالی داریم، که کاش نداشتیم. آهان! راستی یک دسته دیگر هم داریم. دولت به چهاربخش تقسیم شده است: «اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالگرا، محمود گودرزی!» که این گروه آخر معرف حضور هست و گفتن ندارد.
حالا که به دو سال قبل نگاه می‌کنم، می‌بینم دولت ما خلاصه شده در دیپلماسی ظریف و سخنرانی‌های بنده! خب پس عبدالرضا داوری
خیلی هم بیراه نگفته که: «دولت روحانی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد است!»


   ساعت 16:42 بعدازظهر
آقای احمدی‌نژاد آمد دفتر و گفت: «این ملک که شما الان توش مملکت رو اداره می‌کنی واسه ماست! در معامله فرودگاه، پول خرد نداشتیم، این ساختمان رو به عنوان پول خرد دادیم رفت. شما هم تا سال 96 اینجا مهمانید. لذا اجاره ملک رو باید به ما بپردازید!» پرسیدم: «مگه نگفتی با فرودگاه دادیم رفت؟» خندید و گفت: «خب دادیمِ دادیم هم که نه. اصولا برخی از معامله‌ها در دولت ما از این جیب به اون جیب بود. ملتفتی که چی میگم؟» با تعجب گفتم: «پولشویی؟» گفت: «ئه! زبونتونو گاز بگیرید! پولشویی چیه؟ پاکدستی آقا! پاکدستی!»


 وقایع‌نگار 6 تیر 94:
1. داوری: «دولت روحانی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد است.»‌


 اخبار  سیاسی  - احسان ابراهيمي,قانون 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------