آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تازه ترين فتواي سياسي باهنر صادر شد!



اخبار,اخبار  سیاسی, محمدرضا باهنر

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت: انتخابات در جامعه بسیار مؤثر و هیجان‌انگیز است، متأسفانه در برگزاری انتخابات گذشته 4 ماه قبل از آن و 4 ماه بعد از آن شاهد پیش‌لرزه و پس‌لرزه‌هایی در مدیریت‌های کشور بودیم و نزدیک به 8 ماه وقت دستگاه‌های اجرایی و مسئول کشور در خصوص انتخابات مختلف گرفته می‌شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا باهنر" وی بیان داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام طرحی را مطرح کرده است که چهار انتخابات اصلی کشور هر دو سال یکبار و به صورت تجمیع برگزار شود.

 

این کار منافعی دارد که باعث هم‌پوشانی و هم افزایی بیشتر در کشور خواهد شد. دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: اشکال این طرح این است که یکی از انتخابات تحت ‌الشعاع دیگری قرار می‌گیرد که این برای کشور بد است و نمونه آن را در انتخابات سال 92 شاهد بودیم که انتخابات شورای شهر تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت. هر انتخابات باید در کشور ما جایگاه اصلی خود را حفظ کند که در همین راستا در اسفندماه امسال شاهد دو انتخابات مهم خواهیم بود که هر کدام جایگاه و تأثیرگذاری خاص خود را دارد.

باهنر افزود: متأسفانه برخی‌ها خواب‌های آشفته و عجیبی را برای انتخابات مجلس خبرگان دیده‌اند و به دنبال آن هستند که 10 نفر را وارد این مجلس کنند تا ساز ناکوک بزنند ما نمی‌گذاریم(!!) خواب آشفته آنها تعبیر شود. نیروهای فعال سیاسی انقلاب نباید از مجلس خبرگان غافل بمانند و انتخابات آن تحت تأثیر مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

 

گفتني اينكه، باهنر  كه چند روز پيش هم اظهاراتي شبه قضايي و فتواي سياسي!‌ عليه رييس‌جمهور دوره اصلاحات صادر كرده بود، در اظهارات تازه خود توضيح نداد چگونه نمي‌گذارد 10 نفر مد نظر وي، وارد مجلس خبرگان شوند.


 اخبار  سیاسی  - بهارنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------