آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

نوبت دیگران است که دل از تحریم بکَنند



اخبار,اخبارسیاسی,حسام ‌الدین آشنا

حسام ‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیس بوک با مروری بر سفر کوتاه رییس جمهور به روسیه و دیدار با پوتین تاکید کرد: ایران مدت هاست تصمیم سخت خود را گرفته است حال نوبت دیگران است که دل از تحریم کنده و زبان تکریم را بیاموزند .

به گزارش ایسنا ، متن این یادداشت به شرح ذیل است: دکتر روحانی یک روز زودتر از معمول به روسیه رفت؛ با رییس جمهور روسیه دیداری طولانی تر از معمول داشت، در این دیدار لاوروف هم حضور داشت .به خاطر این دیدار طولانی جلسه مشترک 14 زمامدار بریکس اوراسیا و شانگهای با نیم ساعت تاخیر شروع شد.

 

لاوروف در تمام مدت اجلاس پیامک میزد و دریافت می کرد. رییس جمهوری ایران سفر خود را کوتاه کرد و به ایران بازگشت؛ نیمه شب به تهران رسید و صبح در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد. همان روز پوتین اعلام کرد تحریم های ایران باید به سرعت لغو شود .بعد از ظهر اعلام شد مذاکرات با سرعت رو به پیشرفت است.ایران مدت هاست تصمیم سخت خود را گرفته است حال نوبت دیگران است که دل از تحریم کنده و زبان تکریم را بیاموزند.ما هم اهل صومیم و هم اهل عید. عید فطر سه دهه _نه سی روز_استقامت مردم ایران پیشاپیش مبارک باد.
 
 اخبار  سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------