آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پیش‌بینی لاریجانی از 24 ساعت آینده مذاکرات



اخبار,اخبارسیاسی, علی  لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که حرکت تیم مذاکره کننده کشورمان حرکتی رو به جلو است ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به نتیجه مناسبی برسد.

به گزارش  (ایسنا)، علی لاریجانی در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه قاب عکس گلزار شهدا در کریدور مجلس در جمع خبرنگاران در ارزیابی و پیش بینی خود از 24 ساعت آینده باقیمانده از مذاکرات گفت: قبلا هم عرض کردم نگاهم در کل به مذاکرات مثبت است و فکر می‌کنم تلاشی که عزیزان ما در تیم مذاکره کننده انجام می‌دهند یک مسیر روشن و تعریف شده و چارچوب دار و کاملا فکر شده‌ای است.

رئیس قوه مقننه خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم این عقلانیت در طرف مقابل هم وجود داشته باشد که از زمان درست استفاده کنند و تصور نکنند که پایان وقت فرصت مناسبی است برای این که آراء جدید وارد صحنه شوند و تصور نکنند که حداکثر فشار را باید در اینجا بیاورند.

وی افزود: این فشار زیاد ممکن است مشکل ایجاد کند لذا این تاکتیک‌ها تاکتیک‌هایی برای مذاکرات سهل و آسان است، در حالی که مذاکرات وقتی در حد پیچیده ودرازمدت شد باید امور از قبل فکر شده باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین بنده جزیی در جریان هستم که بعضی از چالش‌ها هم اکنون وجود دارد اما در کل فکر می‌کنم حرکتشان رو به جلو است و می‌توانند در شرایط فعلی به نتیجه دست یابند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی همچنین در مورد نمایشگاه عکسی که از گلزار شهدای سراسر کشور و به همت بنیاد شهید در کریدور مجلس برپا شده است اظهار کرد:‌این حرکت حرکت خوبی است و می‌توان از زمینه‌ی معنوی آن استفاده کرد و یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که حس غیرت دینی را نشان می‌دهد، لذا این فقط یک حرکت فرهنگی صرف نیست و القای انرژی به جامعه در ابعاد مختلف است.
 
 اخبار  سیاسی  -  ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------