آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

مظفر: مذاکره‌کنندگان‌مان شایسته تقدیرند



اخبار,اخبار سیاسی,حسین مظفر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختکوشی و امانتداری تیم مذاکره کننده هسته‌ای در حفظ اقتدار نظام گفت که اگر حتی مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد ما چیزی را از دست نداده‌ایم.

حسین مظفر در گفت‌وگو با  ایسنا ، اظهار کرد: معتقدم فارغ از نتیجه،‌ مذاکره‌کنندگان شجاعانه وارد میدان دشواری شدند و سختی‌هایی را متحمل شدند که حتما باید از آنان تقدیر شود؛ زیرا چه مذاکرات به نتیجه برسد و چه نرسد ما به تکلیف عمل کرده‌ایم و مذاکره کنندگان با امانتداری و سختکوشی اقتدار نظام را حفظ کرده و موجب افتخار کشور شده‌اند.

وی افزود: البته اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و به توافق بیانجامد برای کشور بهتر خواهد بود، اما اگرحتی مذاکرات به نتیجه نرسد ما چیزی را نباخته‌ایم و برد ما در این است که ملت ما استقامت و پایداری خود را در مقابل آرمان‌هایش حفظ کرده و به نظام سلطه باج نداده است.

وی با ییان این‌که «نظام سلطه و آمریکایی‌ها برداشت غلطی نسبت به ایران و ایرانی دارند» ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کردند همان‌طور که با برخی از کشورهای دنیا با زور و قلدوری و به شکل تهدیدآمیز صحبت می‌کنند و آن‌ها را به زور پای میز مذاکره می‌آورند و از آن‌ها باج می‌گیرند می‌توانند با ایران هم همین‌طور برخورد کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که «بر اساس تجربه 36 ساله، جمهوری اسلامی ایران پای آرمان‌های خود ایستاده و حاضر به باج دادن به نظام بین‌المللی نیست» گفت: نمایندگان ملت ایران که اکنون مشغول مذاکره هستند نیز همین پیام را در عرصه جهانی منتقل کردند.

وی در پایان گفت: فعلا هنوز وضعیت مذاکرارت روشن نشده اما امید داریم این موضوع حل شود. اگر غربی‌ها باج‌خواهی نکنند نسبت به نتیجه خوش‌بین هستیم.


 اخبار   سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------