آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

ضابطه جدید برای طرح استیضاح وزرا



اخبار,اخبارسیاسی,استیضاح وزرا

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته (یکشنبه) هیات رئیسه مجلس از تعیین ضوابط جدید برای طرح استیضاح وزراء در جلسات علنی مجلس خبر داد.

عبدالرضا مصری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته قرار شد درمواردی که درخواست استیضاح وزرا وجود دارد جلساتی در کمیسیون‌های مربوطه بین وزیر و استیضاح کنندگان برگزار شود و اگر کسانی از پاسخ‌های وزیر در این جلسه قانع نشدند آن را به شکل مکتوب بنویسند. در صورتی که تعداد نمایندگانی که قانع نشدند به 10 نفر برسد استیضاح از سوی کمیسیون مربوطه به هیات رئیسه برای طرح در صحن علنی ارجاع خواهد شد. اما کسانی که مکتوب ننویسند به منزله انصراف آنها از استیضاح خواهد بود.

وی افزود: هیات رئیسه این ضابطه را به عنوان وحدت رویه به کمیسیون‌های تخصصی اعلام کرد تا از این به بعد درباره‌ی استیضاح وزراء اعمال شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین یادآور شد: در جلسه هیات رئیسه قرار شد تحقیق و تفحص‌هایی که نتیجه آن مشخص شده برای قرائت در صحن علنی ارائه شود.

به گفته‌ی مصری، مجلس هفته آینده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت.


اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------