آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

«مرتضوی» تاخیر کرد، دادگاه تجدید شد



اخبار,اخبارسیاسی, سعید مرتضوی

قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده سعید مرتضوی از تجدید ششمین جلسه رسیدگی به این پرونده خبر داد.

به گزارش ایسنا، قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی در جمع خبرنگاران حاضر مقابل دادگاه کیفری یک در این خصوص گفت:‌ جلسه امروز به دو دلیل تجدید شد که یکی از این دو دلیل این بود که آقای مرتضوی با تاخیر بیش از حد و در واقع بعد از اعلام ختم جلسه حضور پیدا کردند و دلیل دوم این بود که پاسخ استعلاماتی که قبلا از سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته بود، نرسیده بود.

وی گفت:‌ با توجه به اینکه پاسخ استعلامات در تصمیم دادگاه موثر است، وقت رسیدگی را برای ساعت 9 صبح روز شنبه 94/5/10 تجدید کردیم.

قاضی کشکولی گفت که برای جلسه بعدی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی به عنوان مطلع در رابطه با پاسخ استعلامات و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای رفع ابهام در مورد شکایتی که صورت گرفته دعوت شده‌اند.

قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده مرتضوی با بیان اینکه در مراحل پایانی رسیدگی به این پرونده هستیم درباره حضور احمدی مقدم و رادان در دادگاه نیز گفت:‌ در صورتی که نیاز باشد این اتفاق می افتد، ولی فعلا ضرورتی ندارد.

کشکولی درباره روند رسیدگی به این پرونده گفت:‌ روند رسیدگی خوب بوده و در مراحل پایانی هستیم.

وی درباره تاخیر مرتضوی در ورود به جلسه دادگاه نیز گفت:‌ جلسه در شرف برگزار شدن بود، ولی با تاخیری که صورت گرفت، رسیدگی به جلسه بعد موکول شد.

محمدی‌کشکولی در پاسخ به سئوالی درباره رسیدگی به پرونده کهریزک و تامین اجتماعی گفت که در پایان رسیدگی نسبت به همه این موضوعات تصمیم‌گیری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، قرار بود امروز (شنبه) - 3 مردادماه - ششمین جلسه دادگاه سعید مرتضوی برگزار شود.


  اخبار  سیاسی  - ایسنا   

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------