آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

استقبال سرد مردم چهارمحال و بختیاری از احمدی نژاد



اخبار,اخبارسیاسی,احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد قصد دارد با سفر به چنین مناطقی میزان محبوبیت و مقبولیت فعلی خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقی که هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر کاری می کرد.

اعتماد در گفت وگو با عزیزی فارسانی نماینده مجلس که احمدی نژاد در سفر اخیرش به چهارمحال به حوزه انتخابیه او رفته است، نوشت:

* محمود احمدی‌نژاد قصد دارد با سفر به چنین مناطقی میزان محبوبیت و مقبولیت فعلی خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقی که هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر کاری می‌کرد.

*طیف دعوت‌کنندگان آقای احمدی‌نژاد خیلی مشخص نیست، چون عموما این کارها را به نام جمعی از مردم انجام می‌دهند. به عبارتی دارند خودشان را پشت کلمه سنگین و فراگیر «مردم» پنهان می‌کنند. اما به هر حال بر اساس اطلاعی که داریم برخی اعضا و نزدیکان جبهه پایداری در استان بودند که آقای احمدی‌نژاد را دعوت کردند. یک سری دیگر هم که در این دعوت و سفر نقش داشتند برخی دوستان و همفکران سیاسی آقای احمدی‌نژاد در استان بودند.

*از  مقامات قبلی استان و حتی خارج از استان هم بودند. به هر حال تعداد زیادی از اینها با آمدن دولت آقای روحانی از کار اجرایی و مدیریت کلان استان و شهرستان کنار رفتند و الان هم در پی‌ باز کردن راهی برای بازگشت می‌گردند. اینها به‌طور معمول الان که پست سیاسی و اجرایی خاصی ندارند خود را فعال سیاسی معرفی می‌کنند.

* معتقدم آقای احمدی‌نژاد باید در این سفر پیش از هر چیز درباره خرابی‌هایی که سوء‌مدیریت دولت و مدیران او روی دست مردم گذاشت توضیح می‌داد تا اینکه برود و میتینگ سیاسی ترتیب دهد. آن چیزی که واقعا وجود داشت این بود که استقبال سرد و آرامی از آقای احمدی‌نژاد صورت گرفته بود.

 

با اینکه طیف هواداران استقبال‌کننده از آقای احمدی‌نژاد چندان پرتعداد نبود اما هیچیک از منتقدان و مخالفان ایشان در پی‌به حاشیه کشاندن مراسم بر نیامد و مراسم هم بدون تنش و حاشیه خاصی برگزار شده بود که البته این وظیفه همگان است. یعنی هر چه باشد و ما هر نظری درباره آقای احمدی‌نژاد داشته باشیم، به هر حال ایشان هم حق دارد که در مراسم مد نظر خودش حاضر شود و حرفش را بزند. این اصلا مشکلی نیست. فقط‌ای کاش این فضا برای همه فراهم می‌شد.


اخبار  سیاسی  -  جماران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------