آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

آخرین جزییات از پیشنهاد مجلس برای طرح الکترونیکی شدن انتخابات



اخبار,اخبارسیاسی,طرح الکترونیکی شدن انتخابات

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: پس از تعطیلات مجلس وزیر کشور گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در اباره الکترونیکی برگزار شدن انتخابات آینده را به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

امیر خجسته درباره آخرین جزییات الکترونیکی شدن انتخابات مجلس با اشاره به اینکه وزرات کشور و به خصوص وزیر کشور اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است، گفت: پس از تعطیلات مجلس وزیر کشور گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این مورد،مشکلات و موانع موجود همچنین کارهایی که در مجلس می بایست انجام شود در کمیسیون شوراها ارایه خواهد داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: این گزارش پس از جامع شدن در کمیسیون شوراها در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: هر چند که خواستار اختصاص پول های آزاد شده ایران به مسایل زیر ساختی از قبیل اشتغال،تولید و عمران هستیم اما به دولت پیشنهادی در مورد تخصیص بخشی از این پول های آزاد شده جهت تامین اعتبار برای برگزاری الکترونیکی انتخابات خواهیم داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یکی از مزایای الکترونیکی شدن انتخابات را کاهش هزینه های مادی دانست و تصریح کرد:‌ با اجرایی شدن این مصوبه هزینه های کلانی که در گذشته در انتخابات داشتیم کاهش خواهد یافت.

خجسته به حداقل رسیدن تخلفات و سوءاستفاده در انتخابات را از مزایای الکترونیکی شدن انتخابات عنوان کرد و افزود: با این مصوبه امکان تخلف به حداقل خواهد رسید و این فرایند در امنیت و سالم برگزار شدن انتخابات تاثیر گذار است.


  اخبار  سیاسی  -   خانه  ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------