آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

کشورهای بزرگ دنیا در صف ورود به ایران/ تدوین بسته رفع موانع و حمایت از بخش خصوصی توسط دولت



اخبار,اخبارسیاسی,مجید انصاری

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: خوشبختانه با اقدامات مدبرانه دولت تدبیر و امید، کشورهای بزرگ دنیا در صف ورود به ایران قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، حجت الاسلام "مجید انصاری" شامگاه جمعه 16 مردادماه در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در برج میلاد تهران با بیان آنکه استان کرمانی، استانی چهار فصل، زیبا و پهناور است اظهار کرد: کرمان همه نعمت های بی بدیل الهی و ظرفیت ها را داراست و باید قدر این نعمتها را دانست.

وی افزود: از ابتکار عمل استاندار خلاق و پرتلاش استان کرمان تشکر می کنیم که بسیار موقعیت شناسانه اقدام به برپایی این جشنواره و در کنار آن برپایی یک هفته نمایشگاه متنوع برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان کرمان کرده اند.

انصاری تصریح کرد: این جشنواره بهترین نمونه اجرایی و عملی شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت است و گامی عملی در همراه کردن نخبگان، سرمایه گذاران و فعالان مختلف در عرصه های گوناگون در استان کرمان است ضمن آنکه از رهگذر این جشنواره در تهران، می توان برای معرفی ظرفیت های استان کرمان به همه مردم ایران در داخل و خارج از کشور و حتی همه جهانیان به خوبی استفاده کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به توافق هسته ای صورت گرفته بین ایران و 1+5 تصریح کرد: با لطف خداوند و تدبیر دولت یازدهم و همچنین پایمردی مردان بزرگ حقوقدان سیاست خارجی کشور و ایرانیان بزرگی که نزدیک به 22 ماه در دشوارترین مصاف دیپلماسی جهان و بی نظیرترین هماورد حقوقی و دیپلماتیک، با کمک خداوند و حمایت های بی دریغ مردم ایران و حمایت و هدایت های مستمر رهبر معظم انقلاب و مدیریت شایسته رییس جمهور، توانستیم مهم ترین گام را در رفع ظلم از سر مردم و ارائه چهره ای واقعی از ایران و ایرانی و انقلاب اسلامی به جهانیان ارائه کنیم.

انصاری تصریح کرد: در این مصاف دشوار ایران در برابر همه قدرت های برتر جهان توانست برتری انقلاب، برتری ایران و منطق و ادب ایرانی را به کرسی بنشاند و در پرتو این پیروزی بزرگ ملی که دستاورد همه و نتیجه همدلی و همزبانی مردم و مسوولان و ارکان نظام بود، زمینه ای فراهم شده که می بینیم کشورهای بزرگ جهان در مسابقه و صف آمدن به ایران برای آشنایی با زمینه های سرمایه گذاری در ایران هستند.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای مختلف در صف میزبانی رییس جمهور هستند و آنچه که امروز به دست آمده است نتیجه قدرت و عظمت ایران است تصریح کرد: فرصتی پیش آمده که برای سرمایه گذاری مولد، ایجاد شغل پایدار و درآمد مکفی برای مردم و حرکت به سمت توسعه پایدار گام های بلندتر برداشته شود گرچه مردم ایران در دل تحریم ها تسلیم نشده و با رفع موانعی که شده، مسیر حرکت هموارتر و امکان حرکت سریع تر به دست آمده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور ا بیان اینکه پیشدستی استان کرمان در استقبال از فضای مناسب کنونی، برای عرضه عرصه های سرمایه گذاری خود اقدامی در خور سپاس فراوان است افزود: استان کرمان ظرفیت های بسیار بزرگی در همه عرصه ها دارد که از آن جمله می توان به پهناورترین استان کشور، دارای نخستین ذخایر معادن کشور و بهشت زمین شناسی دنیا و علی رغم کویری بودن، یک چهارم باغات ایران را در خود جای داده که نشان از همت بلند زنان و مردان کرمانی دارد و این مردم شایسته الگو شدن در اقتصاد مقاومتی هستند.

انصاری تصریح کرد: دولت با تکیه بر خرد جمعی و اولویت بندی های درست و هوشمندانه طی 22 ماه گذشته احساس کرد که باید در عرصه جهانی، سایه سنگین تحقیر، تهدید و تحریم را از سر مردم بردارد و در این مسیر با حمایت مردم گام های بلند موفقیت آمیز را برداشته و امروز می بینیم که دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان انقلاب مایوس و اسرائیل بیش از هر زمان دیگر به وسیله منطق حقوقی و دیپلماسی ما منزوی شده و امروز انزوای اسرائیل حتی در داخل جامعه اسرائیل نیز نمایان است.

وی با بیان اینکه ما توانسته ایم با پیام تمدن ایرانی و اسلامی در برابر زیاده خواهان پیروز شویم گفت: اولویت دوم دولت در بحث مسائل اقتصاد و تولید بود که خوشبختانه دولت با زحمت فراوان توانست تورم عنان گسیخته 40 درصدی را به 15 درصد کاهش دهد و رشد اقتصادی را به سه درصد رسانده ضمن آنکه به دنبال آن هستیم که بتوانیم رشد هشت درصدی را در اقتصاد ملی ایجاد کرده که این امر با سرمایه گذاری امکانپذیر است.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: دولت با کمک مجلس گام های نرم افزاری برای رفع موانع تولید برداشته و زمینه را برای سرمایه گذاری هموارتر کرده ضمن آنکه باید یکسری کارهای دیگر نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه نباید با وجود معادن و ظرفیت های موجود در استان کرمان، یک نفر فقیر و تحت پوشش کمیته امداد باشد تصریح کرد: این ظرفیت ها و کار جمعی می تواند همه کرمان را با تکیه بر بازوی خویش و زندگی مرفه قرار دهد و همه ایران باید با وجود این همه نعمت اینگونه رفتار کنند.

انصاری گفت: حمایت از بخش خصوصی بنای دولت است و به دنبال آن هستیم که از سرمایه گذاری مولد استقبال و حمایت کرده و موانع را برداشته که در این راستا بسته ای از سیاست ها تدوین و در دست نهایی شدن و ابلاغ است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از دو جلد کتاب در زمینه مفاخر دینی، سیاسی، اجتماعی و هنری استان کرمان و همچنین از فرش دیار کریمان رونمایی شد. 

 

اخبار سیاسی -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------