آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

وکیل مهدی هاشمی: اجرای حکم منعی ندارد



اخبار,اخبارسیاسی,دادگاه مهدی هاشمی

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی از پس گرفتن درخواست اعاده دادرسی پرونده موکلش از دیوان عالی خبر داد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس گرفتن درخواست اعاده دادرسی پرونده مهدی هاشمی بنا به درخواست خودش بوده است.

وی افزود: قرار بود پرونده موکلم به شعبه‌ای ارجاع شود اما موکل معتقد بود که پرونده به این شعبه نرود که به همین دلیل درخواست اعاده دادرسی را پس گرفتیم.

سیدوحید ابوالمعالی یکی دیگر از وکلای مهدی هاشمی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: طبق روال معمول حدود دو هفته پیش درخواست اعاده دادرسی را به دیوان عالی کشور تقدیم کردیم. به دلیل اینکه قرار بود پرونده به شعبه دیگری برود و نرفت موکل معتقد بود که بهتر است درخواست را پس بگیریم.

ابوالمعالی با اشاره به اینکه منتظر ابلاغ اجراییه حکم پرونده موکلم هستیم، اظهار کرد: در موعد مقرر زمانی که ابلاغیه به دست ما برسد، بلافاصله همکاری های لازم را خواهیم کرد و شخص آقای هاشمی نیز برای اجرای حکم به اوین مراجعه خواهند کرد.

وی تاکید کرد که هیچ منعی برای اجرای حکم وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه و با برگزاری بیش از 20 جلسه صورت گرفت و بر اساس حکم دادگاه بدوی، وی به حبس، جزای نقدی، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است. طبق قانون، مهدی هاشمی 20 روز پس از ابلاغ حکم به رأی صادر شده اعتراض کرد و پرونده به شعبه 54 تجدیدنظر مستقر در دادگاه انقلاب ارجاع شد.


  اخبار سیاسی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------