آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

رییس جمهوری: مدیران اجرایی رسیدگی به درخواست های مردم را در صدر برنامه ها قرار دهند



اخبار,اخبارسیاسی ,رییس جمهور در  هیات دولت

رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست ها، نظرات و نامه های مردم، اظهارداشت: توجه و رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردم وظیفه همه است. ملت بزرگ ایران ولی نعمتان ما هستند و خادمان آنها در دولت، نهایت مساعی و تلاش خود را برای تسریع در حل مشکلات آنها بکار خواهند بست.

به گزارش ایسنا ،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت و پس از استماع گزارش استاندار زنجان درخصوص نحوه پیشرفت طرح ها و برنامه ها و نیز پاسخگویی به همه نامه های مردم در سفر کاروان دولت تدبیر و امید، گفت: مدیران اجرایی کشور باید رسیدگی به درخواست های مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند و حتی اگر درخواست و مطالبه ای خارج از مقدورات دولت است با ذکر دلیل و منطق بیان شود که چرا دولت قادر به انجام خواسته آنان نیست.

روحانی با اشاره به موقعیت ممتاز و ظرفیت های بالقوه استان زنجان در عرصه های مختلف بویژه در عرصه نیروی مستعد انسانی، از حضور شخصیت های برجسته، نشاط حوزه های علمیه و دانشگاه های این استان تمجید کرد و گفت: مردم استان زنجان به ولایتمداری و عشق به اباعبدالله(ع) شهره هستند و اهتمام به درخواست ها و مطالبات به حق آنها برای ما ارزشمند است.

رییس جمهوری با بیان اینکه استان زنجان با انجام طرح های اقتصادی پیش بینی شده و در حال اجرا درآینده نزدیک به استانی توسعه یافته مبدل خواهد شد، اظهار امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات، فاینانس و حضور فعال تر بخش خصوصی، طرح های مهم پتروشیمی، راه آهن، گردشگری و اکتشاف و بهره برداری از معادن جدید هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.


 اخبار  سیاسی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------